گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

نداشتن

يكشنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۱، ۰۵:۵۲ ب.ظ

هوالمحبوب 

می‌دونم که حتی داشتنت همهٔ جاهای خالی رو پر نمی‌کنه، می‌دونم که توام که باشی بازم ممکنه شب با گریه بخوابم، می‌دونم که داشتنت هیچ تضمینی برای خوشبختی نیست ولی من با تمام وجود دلم داشتنت رو می‌خواد. اگه بودی اینهمه در جهان آدم‌ها تنها نبودم. اینهمه حرف تو دلم تلمبار نمی‌شد. می‌تونستم لااقل با تو همهٔ خودمو به اشتراک بذارم. با تو ترس از دست دادن نبود. با تو تحقیری نبود، انتخاب شدنی نبود، رنج بعد از پس زده شدنی نبود. با تو می‌شد بدون گدایی محبت از آدم‌هایی که مال من نیستن زندگی کنم و شاد باشم. با تو نیازی نبود هر روز منتظر پشیمون شدن کسایی بمونم که خط زدن رو من و رابطه و رفتن.

خسته‌ام لعنتی خیلی خسته‌‌ام...


  • ۰۱/۰۳/۲۹
  • نسرین

نظرات  (۳)

  • مسعود کوثری
  • دوست داشتن قشنگ ترین و مزخرف ترین حس دنیاست ..

    پاسخ:
    اگه دو طرفه باشه و با آدم درست، فقط قشنگه:)

    امان از این دلتنگی‌هایی که انگار تمومی ندارند.

    پاسخ:
    خیلی لعنتیه حسش

    چقدر توصیف زیبایی ...

    واقعا حس زیبائیه ... البته باور دارم که آدم واقعا چیزی رو بخواد بهش میرسه ...

    آرزو دارم آدمی از چنین جنسی پیدا کنین ...

    آرزو بر جوانان عیب نیست ...

    پاسخ:
    ممنونم محمدرضا.

    منم بهش باور دارم. مطمئنم یه آدم دوست‌داشتنی هست که بالاخره بهش می‌رسم:)
    منم برای تو چنین  آرزو می‌کنم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">