گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

۳۱ خرداد در اصفهان

سه شنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۱، ۰۸:۴۸ ق.ظ

هوالمحبوب 

هفتم خرداد بلیط اصفهان گرفته بودم که به خاطر بخشنامه اداره سفرم کنسل شد. و امروز من در اصفهانم. این شهر جادویی مدت‌ها بود که قلقلکم می‌داد که بیام و ببینمش. جرقهٔ اولیه‌اش نمی‌دونم کی زده شد ولی یادمه که تا همین اواخر لذت دیدار کسی این میل رو تو وجودم تشدید می‌کرد. اما حالا می‌دونم که حتی اگر بفهمه من اصفهانم مشتاق نیست منو ببینه و راستش دیگه اصفهان برام وابسته به حضور هیچ کس نیست. 

از امروز تا هر وقت که شرایط مساعد باشه، می‌خوام از اصفهان گردی لذت ببرم. دوستانی دارم که مشتاقم ببینمشون. دلم می‌خواد این چند روز حسابی توی اصفهان پیاده‌روی کنم و با تک‌تک سلول‌هام از زیبایی‌هاش لذت ببرم. هوا هم چندان گرم نیست و امیدوارم حسابی خوش بگذره. منتظر سفرنامهٔ لحظه به لحظه‌ام باشید. مقصد اولم بعد از صبحانه میدان نقش جهانه. 

  • ۰۱/۰۳/۳۱
  • نسرین

نظرات  (۴)

  • Make Easy Internet Money
  • سلام سایت خیلی فوق العاده ای داری خوش حال شدم سایتت رو دیدم امیدوارم درخشا باشی بین رقبای خودت بهترین هستی فقط یکم درشت بنویس ممون

    پاسخ:
    سلام مچکرم.
    اینجا وبلاگه البته:)
    چه جالب من فکر می‌کردم بی‌رقیبم که.
    بد شد که🥺

    خیلی خیلی خوش اومدی و امیدوارم کلی کلی بهت خوش بگذره.

    اصفهان این روزها زیادی گرمه اما لذت قدم زدن و لمس آرامش و سبزی خیابون‌های قدیمی ارزشش رو داره.

    پاسخ:
    عه چقدر اصفهوونی:)
    مرسی ماوی جان.
    امروز نزدیک سه ساعت فقط نقش جهان و خیابون‌های اطرافش رو‌پیاده گز کردم.
    امیدوارم فردا اوضاع جسمی بهتری برای گردش داشته باشم.

    اوا سلام

    خوش اومدین :)))

    خدایی گرمه T___T

    پاسخ:
    اوا زری
    توام؟
    نسبت به چیزی که شنیده بودم نه.
    تبریزم همین بود هوا.

    اصولا تبریز هوا باید سرد تر از اینجا باشه 

    عجیب

    پاسخ:
    تبریز یهو وارد فاز گرما شد. تا اوایل خرداد شبا بخاری روضن بود:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">