گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

بالاخره شد:)

شنبه, ۲۹ مرداد ۱۴۰۱، ۰۹:۴۳ ق.ظ
هوالمحبوب 
به قول پشهٔ مهمونی، با یه حال کثافتی از خواب پریدم، گلوم ملتهب بود و نمی‌تونستم نفس بکشم. پاشدم یکم قرقره و اینا کردم تا لااقل نفس کشیدن راحت‌تر بشه برام. 
چند تا عناب خیس کرده بودم اونا رو هم خوردم و دوباره رفتم تو رختخواب. الان که پنل وبلاگم رو باز کردم دیدم تعداد دنبال‌کننده‌ها شده سیصدتا:) می‌دونی سال‌ها بود که تعدادش رو اعصابم بود. درسته مثل سابق دیگه رونقی نداره اینجا ولی هنوزم رند شدن عددش می‌تونه لبخند بنشونه رو صورتم. 
امروز اولین جلسه کلاس‌های تئوری آموزشگاه رانندگی‌ام بود. که باید زنگ بزنم ببینم چیکار می‌شه کرد، خودم بشینم کتابه رو بخونم یا دوره بعدی شرکت کنم! 
یکشنبه هم رونمایی کتاب یکی از رفقاست که یحتمل اونم از دست می‌دم. 
همین دیگه. هنوز زنده‌ام. 
  • ۰۱/۰۵/۲۹
  • نسرین

نظرات  (۸)

  • نرگس بیانستان
  • بابت ۳۰۰تا شدن تبریک تبریک ^^^____^^^ 

    بابت بقیه اش... طبق معمول امیدوارم بهتر بشی عزیزم. امیدوارم همه چی برات خوب پیش بره

    پاسخ:
    مچکرم رفیق.
    خودمم امیدوارم. 
    حالا زنگ زدم آموزشگاه کلاس‌ها رو انداختم هفته بعدش.
    تا ببینیم چی پیش میاد. 
  • مهدیار پردیس
  • ایول ایول ^_^

    زودتر خوب شو، خب؟ :)

    پاسخ:
    تلاشمو می‌کنم:)

    سلام.بهتر باشی (:

    ۳۰۰تایی شدنتون هم مبارک باشه🥰

    پاسخ:
    سلام ممنونم😊
    امیدوارم🥺

    امیدوارم زودتر روبراه شی عزیزم.

    سیصد کا شدنت ایشالله :دی

    پاسخ:
    قربونت رفیق😊
    واوووو:))))

    کرونایی شدی؟ :'(

    تبریک واسه سیصدتایی‌شدنت

    پاسخ:
    بله متاسفانه.

    مرسی عزیزم😊

    ایشالا سه هزارتایی بشی:) تبریک میگم 

    خدا سلامتی بده ایشالا، بلا به دور

     

     

    پاسخ:
    ایشالله دعات برآورده بشه جووون:)) 

    قربانت. ممنونم

    ایشالا سه هزارتایی بشی:) تبریک میگم 

    خدا سلامتی بده ایشالا، بلا به دور

     

     

    سلام راههای موثر تسکین گلودرد برای من اینا بود (البته برا من خیلی شدید نبود):

    به دونه

    زیاد حرف نزدن

    شیرگرم و عسل و دارچین

    بستنی وانیلی ساده (یا هر چیز سردی (التهابو کم میکنه) البته زیاده روی نشه)

    پاسخ:
    سلام ممنونم از راهکارهات.
    امتحان می‌کنم حتما. 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">