گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

ستاره بچینی

دوشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۳۴ ق.ظ

هوالمحبوب

نمیدونم شما هم این شبها مث ما خندوانه میبینید یا نه ولی توصیه میکنم اگه نمیبینید حتما بذارین تو برنامه هاتون.برنامه ی خندوانه یه برنامه ی خالی نیست یه جور فضای شاد و صمیمی یه جور دور همیه که میشه باهاش راحت خندید چیزی که این روزها برای خیلی هامون غنیمته!
درسته که گاهی مهمون های برنامه اش سفارشی هستن ولی فکری که پشت برنامه هست باعث میشه برخلاف بسیاری از برنامه های تی وی به شعور آدم توهین نشه و این خودش موهبت بزرگیه در این وانفسای رسانه ی ملی!
بخشهای هیجان انگیز این به اصطلاح تاک شو اول جناب خانه و بعد استند آپ کمدی که توسط کمدین های مطرح انجام میگیره.خود رامبد جوان به دلیل استعداد ذاتی که داره و به خاطر خلاقیتی که در وجودش هست اجرای برنامه رو به خوبی انجام میده .جزو معدود آدم هایی است که ادا در نمیاره بازی نمیکنه و سعی نمیکنه الکی و کلیشه ای خنده بگیره از مخاطب.آدم رو راستیه و همین رو راستی اش باعث میشه بیننده از حرف هاش زده نشه و حرفهاش به دل مخاطب بشینه.
یه پدیده ای که چند وقتی است باهاش آشنا شدیم به لطف برنامه ی «رادیو هفت» صدا پیشه ی عروسک بامزه ی جناب خان هستش.محمد بحرانی قطعا یه آدم متفاوت توی رسانه است که اگه بهش فرصت داده بشه میتونه خیلی کارها بکنه! عروسک جناب خان یه عروسک نیست روح داره، شخصیت داره و کلی ایده و خلاقیت پشت این کاراکتر نهفته است. گیردادنش به اسم رامبد، عشقش به احلام، تیکه های بامزه ای که وسط گفتگو ها میپرونه و آهنگ های بداهه ای که میخونه همه و همه چیزیه که ما تا حالا ندیده بودیم! درسته که خیلی چیزها توی این برنامه هم سانسور میشه یا به خیلی چیزها نظارت میشه ولی خندوانه رو میشه دوستش داشت.
مثلا تیکه هایی که ابوالفضل از لندن میفرستاد دیگه خبری از دخترهای موبور و خانوم های خوشحال توش نیست! یا توی استودیو همه ی خانوم ها یه شال بلند رو شونه هاشون میندازن که نمیدونم فلسفه اش چیه واقعا!
مهمون هایی که به برنامه دعوت میشن هم به نا بر استعدادی که دارن باعث میشن برنامه بیشتر دیده بشه مثلا برنامه ی اکبر عیدی، مجید صالحی، رضا کیانیان، هنگامه قاضیانی، گوهر خیراندیش،ویشکا آسایش،امین حیایی و خیلی های دیگه خیلی خوب از آب در اومد. یا کمدی های مهران غفوریان و علیرضا مسعودی که طنازند واقعا.بخش مربوط به نیما شعبان نژاد رو هم نباید نادیده گرفت که واقعا جوان خلاق و مستعدیه!
«خندوانه هر شب ساعت ده از شبکه ی نسیم پش میشه و فرداش ساعت 11 صبح و 5 بعد از ظهر تکرار میشه.»

  • ۹۴/۰۳/۲۵
  • نسرین

تلویزیون

نظرات  (۱۰)

گفتگوهای بی گفتگو !!!!!

سلام نسرین جان

من خندوانه را تا به حال نچشیده ام

اما پیشنهاد می کنم به خانواده ام که ببینند

" نگران نباش"

نخستین نگاه

ممنونم
پاسخ:
سلام
خودت چی؟؟
نمیبینی؟؟
سلام بزرگوار
گه گداری میبینم ،
چون دستگاه دیجیتال نداریم .
تشکر ، مطلب خوبی بود
پاسخ:
سلام
لازمه حتما بخرین چون باقی شبکه ها حرفی برای گفتن ندارن دیگه!
نه
حتّی یک بار هم ندیدم
اگر بشه از فردا می بینم بخاطر تو ؛ بخاطر تعریفی که کردی

  • مجید شفیعی
  • سلام

    موافقم

    :)
    @}----
    پاسخ:
    سلام
    آفرین پسر خوووووب:)
    نسرین این پستتو که خوندم یه لحظه حس کردم خودم نوشتم خخخخ دقیقا حرفایی بود که من میخواستم تو یه پست درمورد خندوانه و رامبد جوان بزنم:)) کارمو راحت کردی

    منم اکثر اوقات می بینمش ولی الان بخاطر امتحانات و فیلم جاده قدیم که محبوب کل خونوادست نمی تونم ببینمش روزا هم که درس:(

    تو خونمون فقط من خندوانه رو دوس دارم آی آی مخصوصا این جناب خان رو :)

    اونجایی که پشت تلفن میگه قربانت بوس بوس که دیگه من غش می کنم خخخخ:))

    کلا خیلی این برنامه پر انرژیه و پر از رنگای شاد...اون شال ها هم فک کنم بخاطر رنگ بندی بیشتر و بهتر میندازن

    من فک نمی کنم تو صدا سیما کسی به اندازه رامبد خلاق باشه و دنبال شادی مردم

    ایشالا خدا حفظش کنه:)
    پاسخ:
    باعث بسی خوشحالیست:)
    آخه میدونی تو این وانفسای غم و غصه خیلی غنیمته این برنامه
    مخصوصا با رامبد جوان که نقش بازی کردن بلد نیس
    با مدیر و استاندار همون رفتاری رو میکنه که با یه همکار و دوست میکنه!
    وای شب بخیراش کشته منووووووو!
    برعکس تو خونه ی ما همه عاشق خندوانه هستن!
    شده دو سه بارم دیدیم بعضی برنامه ها رو! ضبط میکنیم هی نگاه میکنیم!
    جاده قدیم؟؟؟
    واقعا میتونین تحملش کنین؟؟
    من بیشتر از چند دیقه نمیتونم نگاه کنم این سریالووووووووو
    راستی یه چیزی!

    عکس پروفایلتو اصلا دوست ندارم بهت نمیاد!!
    پاسخ:
    شاید چون وقتی اینو انخاب کردم حالم اصلا رو به راه نبود
    باشه عوض میکنم فقط به خاطر توووو

    سلام


    با حضورجناب خان جذاب تر شده البته ایشون فکر کنم در کلاه قرمزی هم تشریف داشتن .


    اما سوالت رو در باره نوشته ی تندیس  ام زیاد متوجه نشدم !!


    پاسخ:
    سلام
    کلاه قرمزی رو نمیدونم
    ولی قبلا یه نمایش برای شبکه ی خانگی کار کرده بودن با رامبد و چند نفر دیگه
    از اونجا مطرح شده!
    میام میگم
    سلام
    ما هم دوس داریم همه عوامل خندوانه رو ولی حیف دستگاه دیجیتالمون بگیر نگیر داره و منظم نمیبینم برنامه شو
    پاسخ:
    ای سی دی بخرین:)
    صدای ببعی کوچولوی جیگر رو هم تو کلاه قرمزی همین بحرانی جان در آورده دیگه:))

    راستی تو و گلاره و شیوا چرا از فیلمایی که لهجه دارن و مربوط به شهرستانی هاس بدتون میاد؟؟!!

    من خیلی این جاده قدیم رو دوست دارم همینطور پایتخت رو! چون تمام اعمال و رفتار و حرکاتشون رو درک می کنم و سال هاست نمونه هاشو تو اقواممون دیدم!! واقعا طبیعی بازی می کنن مخصوصا شهرام حقیقت دوست خخخخخ خیلییی باحالن:)
    لدفن تجدید نظر بفرمائید:)

    در عوض از این شمعدونی اصلا خوشم نمیاد و فقط سر جمع فک کنم 5 قسمت دیدم!!! هیچ انرژی مثبت و هیچ چیز جالب و خنده داری نداره همش تو سر همدیگه می زنن و جیغ جیغ می کنن اه اه اه


    پاسخ:
    اره لیدیز اند جنتلمن:))
    من با لهجه اصلا مشکلی ندارم خدا وکیلی با مسخره بازی به جای بازی کردن مشکل دارم!
    خداوکیلی این گریم ها این نوع ادا اطوارها این دیالوگ ها چطور میتونی نگاهش کنی و لذت ببری؟؟ منظورم به جاده قدیمه البته پایتخت رو بهت گفتم دلیلش رو که چرا نگاه نمیکنم!
    شمعدونی هم افتضاح ترین اثر صحت به شمار میره به نظرم!
    از فرط کمبود سوژه به تکرار افتاده!
    هزار بار ماشین میدزدند هزار بار تو بیمارستان میوفتن هزار بار سرشون میخوره با در هزار بار بچه گم میشه! لوووووووووووس و چندش!
    من همون پنج قسمتم ندیدم!هر قسمت رو ده بیس دیقه نگاه میکنم نه بیشتر!
    گرونه خواهر گرونه :)
    اینم به بهاره: بهار من کی گفتم که از پایتخت بدم میاد ؟ یا از  لهجه شهرستانی ها؟؟ من خودم شهرستانیم ولی از شهرام حقیقت دوست ناامید شدمااا بد جور . یادش به خیر یک زمتنی عشقم بود :))) حقیقت دوست خیلی توان بالایی داره و بازیگر تئاتر ولی اینجا افتضاحه
    پاسخ:
    :))
    واییییییی شیوا حرف دل منو زدی این کج و کوله شدن ها برا چی باید جالب و خنده دار باشه آخه؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">