گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

خدای خوبم سلام

دوشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۱ ب.ظ

هوالمحبوب

خدای خوبم سلام

از شب قدر پارسال، تا شب قدر امسال که قول داده بودم دختر خوبی باشم یک سال گذشته ولی...

من نتونستم به هیچ کدوم از قول هام عمل کنم...

هنوزم نمیتونم بقیه رو قضاوت نکنم...

هنوزم به بعضیا به خاطر خیلی چیزهایی که دارن و من ندارم حسودی میکنم....

هنوزم سر خیلی چیزهای بی خودی غر میزنم....

هنوزم بی خودی از بقیه عیب جویی میکنم...

هنوزم نماز قضا شده دارم....

هنوزم دلم هزار راه بی راه میره و بر نمیگرده....

هنوزم وقتی از مهمونی برمیگردم، نمیتونم پشت سر خیلی ها غیبت نکنم....

هنوزم دل میشکنم....

هنوزم دروغ میگم....

اما خدا جون تو هنوز هم همون خدایی!

هنوزم بهم فرصت میدی!

هنوزم میگی بنده ام، هنوزم دوستم داری!

هنوزم صدام میکنی که برگردم به آغوشت!

خدای خوبم! دوشب دیگه فرصت دارم برای تولد دوباره....

خدای خوبم تنهام نذار...

دلم سخت شده، دلم کویر شده؛ دلم رو روشن کن به نور ایمان!

دلم رو جلا بده به دوست داشتن خودت نه بنده های خوب و بدت!

راهم رو به سمت خودت هدایت کن تا کج نرم!

خدای خوبم هنوزم دوستت دارم هر روز بیشتر از دیروز...

*******************
پی نوشت: محتاج دعاهای سبز تک تک تون
  • ۹۴/۰۴/۱۵
  • نسرین

از دغدغه هایم

نظرات  (۶)

  • مداد کوچک
  • فکرم به منتهای جمالت نمی رسد
    کز هر چه در خیال ِ من آمد نکوتری ..........

    نسرین ِ خوبم
    خدای ِ خوبی ها رو فراموش نکردی

    این خودش کلّیــــ ه /
    این روزها که به خدا خیلی خیلی نزدیک تریم
    و شب ها مخصوصا" شبهای قدر  من این حس رو دارم که توی کویر بودم
    خیلی تنها بودم
    تنها با خدای خودم
    ......
    نمی شود نوشت /

    اشاره کردی توی نوشته هات //دلت کویر شده

    هر چه قدر در کویر باشی به همان اندازه انسان تری

    باور کن

    دعا می کنم همه را سر ِ نمازهایم

    من هم نماز قضا دارم
    من هم دروغ می گویم " مصلحتی"
    ولی خدا همیشه به من لطف دارد
    همیشه


    خدا را باور دارم /

    و جایی در نوشته هایت گفته ای :
    دلم را جلا بده به دوست داشتن ِ خودت
    این یعنی کمال
    و احسنت به تو /


    پاسخ:
    کویر توی طبیعت شاید منتهای زیبایی و نزدیکی به خدا باشه ولی تو دل ادم ها فک نمیکنم...
    خیلی خوب از حرفهات میگی خیلی راحت و بی آلایش
    دوست دارم کامنتهاتو
    عزیزی مث همیشه مث سه سال گذشته
    باور کن
    دوستت دارم دوستم
    از فردا بیدارت میکنم غصه نخور:)
  • مجید شفیعی
  • یه پست فقط و فقط برای خدا

    @}----
    :)

    خواسته هات ترمیم و اصلاح بشه تو دلت و دلخواهای اصلاح شده ت روا باشه و بشه و باشی

    62476
    پاسخ:
    ممنون...
    فقط این شماره های پایین کامنتهاتون رو متوجه نمیشم چی هستن؟؟!!
    نیمه شبان خلوت است

    مظهر هر رافت است

    عاشق شوریده یار نظر می کند

    توبه اثر می کند...

    به یادتم ...التماس دعا
    پاسخ:
    ممنون عزیزدل
    منم به یادت هستم
  • صحاف امین
  • خداوند مهربانتر از آنی است که تصور می کنیم


    امید که دلهای همون مثل آینه و زلال آب باشه .

    پاسخ:
    ان شالله ان شالله
    امید که قدر بدونیم شبهای قدر رو
    و نگه داریم این تغییرهای مثبت رو
    از خدا تو این روزا و شبها میخوام که ایمانم رو زیاد کنه و منو به حال خودم نگذاره
    پاسخ:
    چه دعایی کامل تر و بهتر از این عزیزم؟؟
    برای همه همین دعا رو بکن خانومی
  • عــ ـاکـ ـف ...
  • منم هر سال شب قدر کلی قول می دم ولی...!
    :/
    پاسخ:
    :(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">