گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

من مزخرفی که منم

پنجشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۴۷ ب.ظ
هوالمحبوب
چند وقتی است که آمار افکار احمقانه ام خیلی زیاد شده است.آمار غصه خوردن هایم خیلی زیاد شده است.چند وقتی که از رفتن او شروع می شود.
این یک سال اخیر من آدم دیگری شده ام.باور کنید انسان بدی شده ام.جوری که گاهی یادم میرود من چقدر دختر خوبی بودم یک زمانی.ولی بدی ماجرا اینجاست که خودم هم میدانم که همه ی اینها اداست و حال من واقعا اونقدرها هم بد نیست.یعنی بد هست ولی نه جوری که نشود ادامه داد!
یک جورهایی دارم از افسردگی کردن لذت می برم.گویا این ماسک ناراحت و غمگین بودن را پسندیده ام و هیچ رقمه حاضر نیستم کنارش بگذارم.
وقتی در زندگی چیزی را از دست میدهی تازه بحران ها شروع میشود. این چیز یک زمانی مدرسه و خاطرات خوش سال آخر بود.یک زمانی دانشگاه و دوستان ناب و فضای صمیمی و هیجان انگیز آن روزها بود. یک زمانی از دست دادن عزیزترین یادگاری کودکی ات بود.یک زمانی تمام شدن دوره ی ارشد و بحران بیکاری بود. یک زمانی هم او...
هنوز هم قلبت برای بعضی اتفاق ها تیر میکشد هنوز هم یادآوری بعضی چیزها قلبت را به تند تر تپیدن وا میدارد. اما هیچ چیز نمیتواند تو را وادار به زدن این ماسک لعنتی کند.
یک زمانی من بودم و کلی قلب شکسته که برای بهتر شدن سر من آوار میشدند و من با چند نوع عشق درمانی و کار درمانی درمانشان میکردم. یک زمانی اسم من مساوی بود با دو چیز در دانشگاه=غرور در خانه=الکی خوش!
اما این روزهای مزخرف پشت سر گذاشته شده هیچ مارکی به من نمیچسبد جز همان نچسب!
تا کسی میگوید سلام من یاد غصه هایم می افتم یاد نداشته هایم! واقعا نمیدانم چرا اینقدر غمگین شده ام. میگویند از دست دادن چیزی یا کسی تا مدتها تو را به سوگواری وامی دارد اما میزان سوگواری من برای از دست دادن هایم زیادی طولانی شده است!
من مزخرف بدی که تازگی ها شده ام خیلی عادت های بدی پیدا کرده است و مزخرف ترینش سبک شمردن نمازهایی است که روزگاری نچندان دور با عشق میخواندشان.
هی تقلا میکنم هی دست و پا میزنم که خودم را به ساحل نجات برسانم اما بیشتر دارم فرو میروم. این روزها از عاقبت به شر شدنم خیلی می ترسم....

  • ۹۴/۰۷/۳۰
  • نسرین

من و آرزوهایم

نظرات  (۶)

خدا نکنه عاقبت به شر شی نسرین جان...این حال بدت منو خیلی ناراحت می کنه زودتر خوب شو خواهشا دوس دارم همون نسرین قبلی بشی..

مشکل ما اینه که از آدما برای خودمون یه بت می سازیم بتی که حتی با شکستنش هم به ما آسیب میرسونه

من یه چیزی کشف کردم نسرین:) حدیث کساء رو بخون...معجزه می کنه ..من که عاشقش شدم و هر روز می خونمش و برای همه دعا می کنم خیلیییی به آدم آرامش میده خوندنش مخصوصا معنیش...قسمت آخرش که آدمو دیوونه می کنه
حتما سعی کن بخونی به خصوص شب های جمعه...باشه؟؟؟


پاسخ:
دست خودم نیست بهار خودم دوست دارم بهتر شم ولی یه جوری گیر افتادم تو این سیکل باطل...
از دیروز حالم خیلی بهتره تصمیم گرفتم از این پیله ی لعنتی بیام بیرون
داشتم از قرآن برای یکی حرف میزدم و اینکه چقدر ماه رمضون امسال برام خوب بود تو آغوش خدا بودن
حتما شروع میکنم خوندنش رو و ممنون که اینقدر به فکرمی
فقط دعا کن برای عاقبت به خیری ام:)

سلام


بحرانی است که زود میگذرد دل خوش دار


تنها درمانش سرگرم کردن خود با غیر اوست

ودراین میان خواندن یک حزب قرآن را هر روزه توصیه میکنم

خدا درهرحال باماست نگران نباش

پاسخ:
فعلا که چند ماهی است توش گیر افتادم
هیچ کاری رو درست و درمون انجام نمیدم و هیچ کس ازم راضی نیست!
خدا با ماست...
فک کنین با این حالم دیشب داشتم به یه نفر درس دین داری میدادم!
الکی خوش؛ دختری شبیه من که خوشحال هست برای چیزهای خیلی کوچک .......... حتا  برای سنجاق پروانه ای ِ  مهدیس که الان در کشوی اتاقم جا خوش کرده ؛ نمی دانم روزه گار همیشه یک هوا نیست ؛ هموار نیست ؛ دگرگون می شود ؛ ما نیز با این روزه گار دگرگون می شویم
عاقبتت همیشه به خیر ؛ می گذره کُند ولی به هر حال می گذره ؛ دعا میکنم برات/
همینکه زمزمه کردی بعد خیلی مدت خودش یکی از این کارهای خوبته نسرین ؛ ادامه دار باشه زمزمه های قشنگت/آمیـــــــــــــــن

پاسخ:
قدر خوشحالی های بی هوا و بی بهانه رو بدون خیلی زیاد
به نظرم این روزها ثمین رو بیشتر از تو میبینم و همین طور مامانش رو:))
ممنون ان شالله که باشه
  • مجید شفیعی
  • سلام

    عاقبتت بخیر

    :)
    @}----
    پاسخ:
    سلام
    ان شالله:)
    سلامممم
    خب من خیلی دلم میخواد بدونم اونی که رفته کی بوده ؟؟ ولی خب شاید نخوای بگی :(
    تجربه شخصی من میگه وقتی یه مشکلی هست هرچی بیشتر بخوای ازش فرار کنی بیشتر اذیت میشی! باید حل بشه! بعضی چیزا بعضی آدما هم واقعا جایگزین ندارن ! و مهمتر از همه اینکه غمگین بودن هیچگونه دردی رو دوا نمیکنه !
    امیدوارم راه حلشو پیدا کنی و از دوباره شنگول بشی:*
    پاسخ:
    سلام:)
    کس خاصی نبود که من الکی فک میکردم خاصه:)
    کم کم دارم پیدا میکنم
    ولی بعضی غم ها تو دلت ته نشین میشن
    حتی بعضی وقتها تبدیل میشن به غم های خوب و دوست داشتنی که میشه باهاشون کنار اومد
    سلام
    ان شاء‌الله که این حالتون زودتغییر می کنه و همونطوری میشید که دوست دارید باشید
    عزاداریهاتون هم قبول
    پاسخ:
    سلام
    ان شالله کم کم دارم تغییر میکنم ممنون:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">