گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

غنج رفتن های دلم

شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۵:۵۸ ب.ظ

هوالمحبوب

در یادداشت «پرسه در بیست و هفت سالگی» از خوشبختی های بزرگ و کوچک زندگی ام در بیست و هفت سالگی گفته بودم. گفته بودم منتظر یک مسافر کوچولوی کاکل زری هستیم که قرار است دنیای گرد گرفته ی زندگی مان را جلا ببخشد. میدانستم که خاله شدن اتفاق مهمی در زندگی من خواهد بود اما واقعا این میزان دل ضعفه رفتن برای یک کوچولوی سه و نیم کیلویی را باور نداشتم!

30 آبان نود و چهار قطعا یکی از مهمترین روزهای زندگی من است. روزی که ( ن ) پشت تلفن گریه کرد و خبر خاله شدن مان را داد. من عجیب غرق در عظمت و بزرگی خدا بودم که چطور همه ی مهره های ناجور زندگی مان را در عرض یک سال سر و سامان داد. قطعا هر چقدر شاکر مهربانی هاش باشم بازهم بنده ی ناسپاسی بوده ام.

ایلیا کوچولوی ما ساعت 9 صبح دنیا آمد و با برق چشمان خود رنگ تازه ای به زندگی بی رمق ما بخشید. و این هشت روز گذشته زیباترین روزهای زندگی تک تک ما بودند.چند روز اخیر پر از خاطره بازی بودند.خاطره ی روزهایی که یک نوزاد دوست داشتنی تمام فکر و ذکر ما شده است.

تکان خوردن هایش دست و پا زدنش بی قراری هایش شیر خوردن هایش همه و همه برایمان جذاب است. این مدت که نیستم و کم رنگم همه ی ساعت ها در کنار ایلیا گذشته است. روزهایی که دلتنگی اصلی زندگی من ندیدن این خواهر زاده ی نیم وجبی است.

موهبت بزرگی است کودک تازه به دنیا آمده. تمام فکر انسان را معطوف خود میکند غیبت و دروغ و وقت تلف کردن ها پر می کشند و تو میمانی و دنیایی رنگی رنگی دنیایی که در آن سر بغل کردن ایلیا دعواست:)



  • ۹۴/۰۹/۰۷
  • نسرین

ایلیایی

نظرات  (۹)

  • صحاف امین
  • قدمش بر همه شما مبارک


    روزیش گسترده باد



    واما شیرینی یادت نره :)

    پاسخ:
    ان شالله نوه قسمت شما بشه بانو جان:)
    پنج شنبه در خدمتیم!
  • مداد کوچک
  • ایلیا جان خوش آمدی به دنیا
    یک آبان ماهیِ‌شاد .... خوش به حالش پاییزی ست
    بند اخر را واقعا خوب گفتی " وقتی کودکی کوچک در خانه باشد نه غیبتی .نه شکوه ای .نه شکایتی "
    انگار همه جمع شده ایم برای دیدن خنده هایش
    خوش حالم که زمزمه کردی نسرین جانْ.
    از طرفِ من روی ماهش را .......
    پاسخ:
    ممنون مینایی
    واقعا همه ی ماها رو سرگرم کرده ماشالله
  • فاطمه نیکروی
  • سلامممم
    چقدم نازه ماشالا :ایکس
    برای اولین بار خاله شدی؟؟؟ 
    من در سن 5 سالگی خاله شدم :| :))

    پاسخ:
    سلاممممممممم
    شما ید طولایی در خاله و عمه بودن دارین فاطمه خانووووووووم:)
    مرسی بعله اولین باره و اولین نوه ی خانواده:)
  • بهارنارنج
  • سلام نسرینی
    ای جان چقد قشنگ نوشتی وصف حال این روزاتونو:) خدا ان شاالله زیادترش کنه براتون:)

    ما هم وقتی غزل دنیا اومده بود یه لحظه ولش نمی کردیم حتی وقتی می خوابید می رفتیم بالا سرش می نشستیم انقد نگاش می کردیم تا بیدار شه:)
    خیلی روزای خوبیه میدونم:)
    پاسخ:
    سلام بهارم
    ممنون عزیزدل
    اولین نوه خاطره هایی رو ثبت میکنه که هیچ وقت تکرار نمیشه
    حتی با بچه های دیگه
    مخصوصا برای مایی که بچه دور و برمون ندیدیم سالهای زیادی:)
    تک تک عکس العمل هاش جذابه برامون:)
  • فائزه سادات
  • مبارک باشه

    خیلی شیرینه واقعا

    باید خیلی خوب نگاه کنی به این روزهاش

    خیلی تند میگذره

    پاسخ:
    ممنونم فایزه جان
    واقعا هم زود میگذره مثل برق و باد....
    سلام
    خوبین؟
    مبارک باشه
    إن شالله قدمش پر خیر و برکت باشه براتون نسیرن جان
    پاسخ:
    سلام
    ممنون مانیای عزیز
    ان شالله:)
  • مجید شفیعی
  • سلام

    هوراااااااااااااااااااااااااا

    قدم ش مبارک ایلیا خان عسل

    به به
    به به

    ممممممممممممممممممممممم

    :)
    @}------
    پاسخ:
    سلام
    دیگه پز لیلا رو ندینا ما خودمون نی نی دار شدیم:)))
    ممنون یه دنیا
    سلام نسرین جان

    وبلاگت خووووووب

    خوشحال میشم به منم سر بزنی نظرت بگی عزیز دوست داشتنی
    پاسخ:
    سلام عزیزجان
    ممنونم
    حتما سرزدم و خیلی مشعوف شدم
    سلام خوش به حال مامانش کسی هست برای بغل کردنش دعوا کنه من بیچاره تک و تنها پسرم خیلی اذیتم کرد

    ان شالله صد ساله بشه اقا ایلیای گل

    خوشحال میشم به منم سر بزنی بانو
    پاسخ:
    سلام شیرین جان
    شما که ماشالله خواهر داری چرا دست تنها پس؟
    ممنون ازتبریکت عزیزجان
    ان شالله اریا وایلیای مام همین طور

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">