گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

ایلیایی

چهارشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۵:۱۴ ب.ظ

هوالمحبوب

خاله بودن خیلی خوبه و خیلی حس شیرینیه امیدوارم برای همتون پیش بیاد البته اگه تا حالا نیومده!

ایلیای ما تازه سه ماهش رو تموم کرده و توی این سه ماه کلی مهارت کسب کرده و کلی قیافه اش تغییر کرده. اون روز که بغلش کرده بودم تونست عینکم رو از چشمم دربیاره و به زمین بندازه!

تازه یاد گرفته دستهاش رو مشت کنه و به زمین بکوبه و بزنه زیر گریه:)

توی وان حموم اونقدر ووول میخوره که نزدیکه از دستت سر بخوره و بره!

خندیدن هاش زیاد تر شده و راحت تر میخنده.
کلا بچه ی آرومیه و خیلی اذیت نمیکنه زیاد گریه نمیکنه. ماشالله:)

تازه یه ویژگی مثبت و خاص هم داره که وقتی خوابش میاد باید یکی بغلش کنه و اون سرش رو بذاره رو سینه ات تا خوابش ببره کلا سر جاش خوابش نمیبره! و چی از این بهتر که یه نوزاد خوش بوی بامزه ی ناز تو بغلت بخوابه و سرش رو سینه ات باشه!

تازه میتونه با مشت بزنه به آویزهای تختش و آهنگ شون رو در بیاره! تا چند روز پیش نمیتونست درست ضربه بزنه و تو یه هفته ی اخیر این مهارت رو کسب کرده!

لباس های سیسمونی کم کم داره براش کوچیک میشه چن تا از لباس ها رو کنار گذاشتیم و چند تا لباس جدید براش تهیه کردیم. کار هر روزمون عکاسی کردن و فیلم گرفتن از ایلیاست و اینکه چه کارهایی براش بکنیم که راحت تر باشه!



  • ۹۴/۱۲/۰۵
  • نسرین

ایلیایی

نظرات  (۶)

  • فاطمه نیکروی
  • عزیزمممممم :ایکس
    ماشالا خیلی ناز هم هست :*
    من خاله بودن و عمه بودنو تجربه کردم ! هر دو شیرینن ولی بچه خواهر یه چیز دیگست :)
    پاسخ:
    همه میگن بچه ی برادر چون از خون آدمه عزیزتره ولی به نظرم بستگی به این داره که نسبت به پدر و مادر بچه چه حسی داری:)
    موافقم!
    وای دلم رفت
    ایلیا بخورمتْ
    چه خاله ی خوبی داری تو .
    از الان بهش بگو تمرین کنه اسممو .بهم بگه مینا
    مینایِ خالی
    تو خالشی به من نمی تونه بگه که خاله
    درسته!
    ولی اسممو بهش یاد بده . خیلی اسونه
    بعدش تمرین کن اسم ها رو
    ولی یه چیزم بگم نسرین جونم اول از همه میگه عمه . من خودم تجربه شو دارم می گم . نوه های ما همشون وقتی شروع می کنن به حرف زدن می گن عمه.باید تحمل کنیم و دورشون بگردیم
    خداروشکر که من عمه هم هستم ... :)
    پستِ ایلیاییت و بغل می گیرم و می بوسمشْ.


    پاسخ:
    عزیزم:)
    حالا تا اون موقع فک کنم یه سال باید صبر کنیم!
    اگه اول گفت عمه من میدونم و اون!
    اصلا چه معنی داره
    بچه ی خواهر من اول بگه عمه! ایشششششششششششش
    باشه بهش میگم!
    جانم:)
  • فاطمه نیکروی
  • آفرین ! "بستگی به این داره که نسبت به پدر و مادر بچه چه حسی داری"
    پاسخ:
    خواهش میکنم من کلا نظرات سازنده ای ارائه میکنم!

    خدا حفظش کنه وزیر سایه پدر ومادر


    وخاله نازنینش همیشه شاد باشی ان شالله

    پاسخ:
    ممنونم
    ان شالله شما هم سلامت باشید و سایه تون بالای سر آقا پسرتون:)
    وااااااای بازم تاخیر کردم!!!!!!!:(( ببشقید:(
    پاسخ:
    اونم خیلی!
    ای جانم ایلیا کوچولو:))
    یکی از آرزوهام اینه آبجیم زودتر نی نی دار شه حالا که قول بعد عید رو داده:)

    خیلی حس خوبیه یه بچه ای از خون خودت تو بغلت باشه فرقی نمی کنه مال خودت یا خواهرزاده و برادرزاده باشه...اصلا وجودشون یه دنیا لطفه:)
    خدا حفظش کنه ان شاالله
    پاسخ:
    واقعا همین طوره:)
    خخخخخخخ
    خیلی رو قول خواهرها حساب نکن عزیزم:)
    ان شالله هر چی خدا صلاح میدونه همون پیش بیاد
    توم تو سال 95 خاله بشی!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">