گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

جسارت یک سلبریتی

پنجشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۰ ب.ظ

هوالمحبوب


یک آن میخکوب صفحه شدم؛ اصلا حواسم پی هیچی نبود، فقط اشک بود که گوله گوله از چشمام میبارید. مگه میشه آخه؟!

چقدر تفاوت آدم ها قبل و بعد حرف زدن زیاده. همیشه به بازیگرها به چشم آدم های خوشبخت و بی درد نگاه میکنیم و غبطه میخوریم به حال خوبشون.

ولی پارسال بهنوش بختیاری و امسال پرستو صالحی یه روی دیگه از این سکه رو نشون مون دادن.

چیزی که متاسفانه خیلی ها جرات ابرازش رو ندارن.

میدونین من بعد این برنامه احساس میکنم شجاع تر شدم.

احساس میکنم از کم و کاستی های زندگی ام دیگه خجالت نمیکشم.

از نداشته هام ناراحت نیستم.دیگه نمیخوام شکایت کنم.

اصلا برام قابل باور نبود که زنی مث پرستو صالحی با یه همچین دردی بزرگ شده باشه.

چقدر ما آدم ها نیاز داریم به شناخت، به معرفت و به دور شدن از قضاوت.

نمیدونم اگر خدای نکرده من جای اون بودم ایا همینقدر از داشتن چنین پدری فرار میکردم یا نه؟!

چون نشستن زیر باد کولر و نظریه پردازی کردن خیلی کار راحتیه.

چقدر درد رو افشا کردن سخت و طاقت فرساست.

آفرین به شجاعت و جسارت این زن که فقط برای نجات یک خانواده هم که شده دست به این کار زد.

شاید خیلی ها با این برنامه یکم به خودشون بیان.

چون قسم حضرت علی(ع) رو دادن هیچ کدوم مون حق قضاوت کردنش رو نداریم.

اینکه اگه ما جای اون آدم بودیم چه برخوردی میکردیم و...

بعد مدت ها یه برنامه ی عالی دیدم از ماه عسل.

البته که کج سلیقگی پخش شبکه سه یه جاهایی حالمون رو گرفت ولی دم احسان علیخانی گرم که به موقع تذکر داد و به موقع عذرخواهی کرد

بعدا نوشت:به نظرم همتون خسته این یا خوابین یا ؟؟!!

چرا هیچ کس نیست؟!

پرنده هم پر نمیزنه اینجاها!!

بابا روزه داری دیگه اینقدرم سخت نیستا!


  • ۹۵/۰۴/۰۳
  • نسرین

تلویزیون

نظرات  (۱۰)

  • فاطمه نیکروی
  • سلامممم
    منم برنامه رو دیدم. بسیاااااااااار عالی بود :)
    من برنامه پارسال بهنوش بختیاری رو ندیدم ! قضیش چی بوده ؟؟؟
    پاسخ:
    سلام
    نمیدونم دقیقا پارسال بود یا سال پیشش!
    یه دختر معتاد آورده وبدن تو برنامه که از خونه فرار کرده بود
    بهنوشم گف منم قصه ام خیلی شبیه این بوده
    یعنی از پدرش بریده بوده یه مدت
    از 17 سالگی خودش کار کرده و خرجش رو درآورده
    و کلا خیلی سختی کشیده تو زندگیش
  • فاطمه نیکروی
  • سلبریتی معنیش چی میشه ؟؟؟
    پاسخ:
    کلا به آدم های معروف و چهره گفته میشه. اعم از بازیگر، خواننده یا فوتبالیست ها که طرفدار زیاد دارن:)
    سلام خوبید؟
    من کلا برنامه این دو بازیگر را ندیدم,

    شمام پخش را نوشتی ,پشخ
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    حیف شده که ندیدی
    ممنون اصلاح شد:)
    منتقد شدیا نگو نه
    (لبخند)

    پاسخ:
    منتقد بودم:)
    شما خبر نداشتی!
    نه خیرم کمی در جریان بودم
    اما الان کاملا در جریانم و این
    منتقد بودن بسیار عالیست
    پاسخ:
    خوبه که در جریان بودین:)
    چیزی که خیلی ها مدعی اند توش
    انتقاد کردنه:)
  • مداد کوچک
  • نسرین جان منن متاسفانه از 5 شنبه ماهِ عسل رو ندیدمْ

    کم سعادتیم .

    حیفْ

    ولی خوشحال شدم اینجا خوندمش.

    بابت محمد علیزاده هم بسی سپاس .

    قدرهات قبول .التماس دعا
    پاسخ:
    تو کلا از 5 شنبه از دایره ی ارتباطات خارج شدی!
    خوبه که یه نسرین گل داری همه چی رو برات ضبط کنه:)
    کیه که قدر بدونه آخه:))

    محتاجم به دعا شدیدا....
    دوست دارم زیاددددددددددددد
  • بهارنارنج
  • سلام سلام نسرین خانوم:)

    من نادمم اصلا!:) دیگه تکرار نمیشه تاخیرام

    من به جز قسمت اول ماه عسل و اون بازیگر خانوم افشار دیگه هیچ کدومشو ندیدم امسال...ولی پارسال به شدت پیگیرش بودم و بیشتر قسمت هاش واقعا عالی بود
    در مورد پرستو هم خیلی ناراحت شدم وقتی شنیدم...البته ما تقصیری هم نداریما این طرز فکریه که از بچگی باهاش بزرگ شدیم و کنار گذاشتنش از محالاته
    پاسخ:
    سلام:)
    امیدوارم:)
    خیلی حیف شده که ندیدی اون شب رو ولی بقیه قسمت هاش چیز خاصی نداشت منم زیاد پیگیرش نیستم امسال
  • شیکسون (^_^)
  • درسته، این حرف ها و صحنه ها ممکنه باعث بشه خیلی ها دیدشون عوض بشه و بعدا مثل اینها پشیمون نشن...

    ساغولدا آذری قیز :دی
    پاسخ:
    ممنونم:)
  • مداد کوچک
  • با شخصی واردِ رابطه میشویم که قبل از ما چیزی از رابطه نمی دانسته ، به اصطلاح "اولین اش" بودیم ،تبدیلش میکنیم به ایده آل ترین،اخلاقش را،شخصیتش را، شعور اجتماعی اش ، مدل لباس پوشیدنش را حتی! آنوقت می رود برای همیشه و اصلاً ما را بخاطر نمی آورد همه ی ما در زندگی،آدمی را مهیا کردیم برای نفراتِ بعد...و این چرخه همچنان ادامه دارد. ( علی قاضی نظامْ )

    دعوتی به مدادْ.
    پاسخ:
    کلا یعنی ...
    هیچی درگوشت میگم:)
    برنامه ی اون شبش خوب بود
    اما دیشب که اعدامیه رو آورده بودن که حافظ قرآن شده بود بدجوری چشم مارو خیس کرد.
    طرف تا بالای دار رفت و برگشت.
    پاسخ:
    بین خواب و بیداری دیدم برنامه دیشب رو
    آخرای برنامه دیگه حسابی کنجکاوی ام تحریک شده بود با دقت نگاهش کردم.
    واقعا سوژه ی جالبی بود.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">