گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

رفتن

پنجشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۵۳ ب.ظ

هوالمحبوب


گاهی به سرم میزند که همه چیز را رها کنم و بروم در لاک تنهایی ام. همه ی چیزهایی که مرا مجبور به حرف زدن میکند؛ مجبور به حضور داشتن و دفاع کردن؛ گاهی وقت ها روح آدم ها خسته می شود از همه ی معادلات پیچیده ؛ از حضور آدم هایی که اشتباهی سر راهت قرار میگیرند. از دنیایی که اسمش مجازی است، اما همه چیزش واقعی تر از دنیای ماست. از حرف زدن، از توضیح دادن، از مجاب کردن، خسته ام. دلم دنیای خلوتی میخواهد که حرفهایم را در چشم هایم بخوانند. دنیایی که روح عریانم را ببینند و بدون هیچ سوالی قبولم کنند. دنیایی که زمینی باشد و پلی به آسمان داشته باشد. هنوز هم دلم آدم های حال خوب کنِ لیمویی می خواهد. آدم هایی از جنس شعر و صدا و کتاب..... آدم هایی که تمامت نکنند....

  • ۹۵/۰۴/۰۳
  • نسرین

من و حسرت هایم

نظرات  (۵)

آدم هایی از جنس شعر و صدا و کتاب
زیبا بود
پاسخ:
:)
  • مداد کوچک
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    خدای من تو هم به نتیجه ای که من رسیده ام ، رسیده ای!!!!
    هیچ وقت دنیای مجازی را دوست نداشتم
    هیچ وقت
    درسته ادمهای زیادی رو افتخار اشنایی باهاشون داشتم
    یکیش شما نسرینم زمزمه چینِ من *** **** ***********
    ولی آن مجازی ها خیلی دلچسب.خیلی مفید .خیلی خوب بود

    یادت هست!
    امتیاز ستاره به نظرات و نوشتن کامنت
    یادت هست!
    آخ چه دنیایی
    حاضرم برگردم به روزهایی که همراه با کتاب بود

    هرچند من الان خیلی سال هست که کتاب میخوانم و هر روز و هرشبی که وقت کنم
    لذیذترین خوراکیِ من هست / که چاق هم نمی کند
    دلم برای روزهاییکه کتاب زیاد می خواندیم تنگ هست
    چه پست خوبی بود این
    چه قدر خوب بود
    چه قدر

    می خواهم ببوسمت تمامْ.

    پاسخ:
    میدونی
    الان بعد پنج سال از حضورم تو دنیای مجازی
    نمیتونم قاطعانه بگم که خوب نیست
    چون خیلی چیزها بهم یاد داده
    نوشتن رو مدیون همین صفحه هام
    دوستای نابی مث تو رو مدیون همین جام
    من از همه جای ایران دوست و رفیق دارم
    این عالی نیست؟1
    از مشهد و قم و شهرکردو کرمانشاه و قزوین و...
    اینکه عادت کنی و غرق بشی تو این دنیای مجاز بده
    دل منم خیلی تنگ شده برای روزهای کتابی
    قول دادم به خودم بعد ماه رمضون دوباره کتاب خون حرفه ای بشم!
    آدم های حال خوب کن نمونه بارزش خود تویی مهربانو
    .تصمیمت عالیه کتاب خوندن بهترین تصمیمه
    پایدار باشی
    پاسخ:
    مرسی خانومی لطف داری:)
    هووووم کتاب بی نظیره!
  • صحاف امین
  • متاسفانه    علیرغم عواملی که ناراحتت میکنن یه طعم گسی هم هست که گاه مجبورت میکنن که بمونی


    :)

    پاسخ:
    سلام

    امان از اون طعم گس:)
  • بهارنارنج
  • قربون روح قشنگت برم که انقد برا هممون عزیزه:)

    ان شاالله همیشه دورت پر از آدم های لیموییِ حال خوب کن باشه نسرین خانومم:)
    پاسخ:
    فدای تو بهار جونی:)
    ان شالله:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">