گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

من منتظرم

جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۳۳ ب.ظ

هوالمحبوب

بعد از آن اتفاق کذایی هی میخواهم برایت چیزی بنویسم، چیزی که کمی از اندوهم بکاهد، میخواهم سری به خانه ات بزنم و بگویم من حالم خوب است تو چطور؟ ولی هر بار میگویم چرا همیشه من باید حال بقیه را بپرسم؟ چرا هیچ وقت خدا کسی دلش برای من تنگ نمیشود؟ چرا هیچ وقت خدا نبود من برای کسی مهم نیست؟ چرا هیچ وقت خدا یکهو غیب شدنم برای هیچ کس سوال برانگیز نمی شود؟ چرا هیچ وقت خدا اشک های لعنتی ام دل کسی را به درد نمی آورد؟ من اشتباهی ام یا بقیه؟ چرا برای همه ی آدم ها حکم یک بازیچه را دارم؟ چرا همیشه فکر میکنم یک جای کار میلنگد؟ یک جای شخصیتم،یک جای زندگی ام، یک جای بودنم. خوب نیستم؟ قبول...ولی آنقدرها هم که بد نیستم برای این همه دست رد به سینه خوردن، نه؟ قضاوت با خودت...این بار چندم است که دست رد به سینه ام میخورد و من همه را سکوت میکنم.... دلم یک هوای آزاد میخواهد جایی که کسی نشناسدم و من بتوانم با تمام دردهایم گریه کنم و دل بتکانم. چرا همه ی آدم ها گذری اند؟ چرا هیچ وقت آنی نمی شود که دلم میخواهد؟

  • ۹۵/۰۵/۲۲
  • نسرین

یاد بعضی نفرات

نظرات  (۸)

ای جانم!...
چرا اینقدر تلخ ؟!...

این تیکه رو دوست دارم...

دلم یک هوای آزاد میخواهد جایی که کسی نشناسدم و من بتوانم با تمام دردهایم گریه کنم و دل بتکانم. چرا همه ی آدم ها گذری اند؟ چرا هیچ وقت آنی نمی شود که دلم میخواهد؟



پاسخ:
تلخی ها هم جزئی از زندگی اند بانو:)
ممنون از نگاه مهربونت
ای خدا........

بزرگان دل دریایی دارند جانم


:)

پاسخ:
من بزرگ نیستم اصلا
  • مجله ویترینو
  • چرا هیچ وقت آنی نمی شود که دلم میخواهد...
    موفق و مانا باشید
    پاسخ:
    ممنونم
    دوست ندارم همچین پست هایی رو ببینم تو وبلاگت گلم

    فقط ناراحت... ناراحت
    پاسخ:
    میدونی اگه به این فکر کنیم که من با نوشتن این ها دردهام کمتر میشه شاید بشه راحت تر قبولش کرد
    من حالم خوبه بدی ها رو فقط دارم مینویسم و از وجودم پاکشون میکنم:)
    لبخند بزن بانو لبخند گل زیباست:)
    سلام وبلاگ قشنگی دارید 
    اگه تمایل داشته باشی تا باهم تبادل لینک کنیم

    اگه مایل بودید دنبالم کنید 
    حتما منتظرتان هستم دوست عزیز
    پاسخ:
    سلام
    دنبال میکنم ولی نمیرسم کامنت بذارم براتون دوست عزیز:)


    صبر کن / قرعه به نامِ تو می شود یک روز



    تو فقط صبر کن
    پاسخ:
    :)
    چون میدونم الان حالت خوبه و این پست هم قدیمیه دعوات نمی کنم:)

    منتظر اون جایزه بزرگه باش اینا همشون فرعی بودن

    بعضی آدما ساخته شدن واسه صبوری کردن و صبوری کردن و آخرش خوردن یه میوه تازه و رسیده ...میوه کال بدتر دل درد میاره ! والا خخخ
    پاسخ:
    تو فیلسوفم بودی من خبر نداشتم؟؟
    میدونی بعضی وقتها حس اون لحظه رو اگه بنویسم حالم خوب میشه
    نوشتن یه نجات بخشه
    ولی معنیش این نیست که اعتقاد قلبیمه اون متن:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">