گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

ترس های سی سالگی

يكشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۱۹ ب.ظ

هوالمحبوب

همه ی ما در زندگی ترس هایی رو تجربه میکنیم که به سن و سالمون مربوط میشه....

حالا من تو 29 سالگی نه ترس انتخاب دوست دارم، نه ترس انتخاب رشته،  نه ترس دانشگاه رفتن، نه ترس آینده ی شغلی...

ترس من از پاییزه از پاییز و روزهای دلگیر مهر و آبان، از تنهایی های بی پایان تو دل کوچه های پاییز.

از اینکه دوباره مجبورم یه پاییز دیگه رو تجربه کنم بدون اینکه آدم بهتری شده باشم. بدون اینکه تنهایی های مبهمم تموم شده باشه.

پاییز همیشه هجوم دلتنگیه برای من، حتی رقص برگ ها تو دل آسمون، حتی هزار رنگی درختا 

هیچ کدوم برام آرامش به ارمغان نمیاره. از هوای گرفته ی قبل بارون بدم میاد، از غروبای کسل پاییزی بیزارم

دلم میخواست خودم رو به بهانه های بهاری اردیبهشت خوش کنم و عاشق شدن رو تو بهار تجربه کنم

دلم میخواست این پاییز آخری باشه که ازش بدم میاد، ولی گویا هیچی قرار نیست عوض بشه و ما هنوز همون آدم های سابقیم،

هنوز همونقدر تنها و دلزده هنوز همونقدر مغرور و بی خیال، هنوز همونقدر بیزار از هم.

شهریور به نیمه رسیده و من هنوز دلم آشوبه، آشوب یه آینده ی مبهم با یه راه ناتمام 

بوی سی سالگی داره به مشام میرسه و این اون چیزی نبود که برای سی سالگی ام پیش بینی کرده بودم....

بهار 96 زندگی من وارد آخرین فاز دهه ی سوم میشه....

ترس های آدم ها تمومی نداره.....



  • ۹۵/۰۶/۱۴
  • نسرین

من و حسرت هایم

نظرات  (۱۷)

میگن سی ساله گی وقتیه که هیچ چیزی دیگه آدم رو شگفت زده نمیکنه! 
به دنیای بی شگفتی خوش آمدید... 
پاسخ:
هنوز دو سال مونده که خوش آمدن بگین:)
خدا نکنه از الان افسردگی گرفتم:(

یه جایی خوندم که زن ها در سی سالگی در اوج زیباییند...:)))

به خاطر سطر اول بهم فحش ندین...:)

با ویار تکلم کاملاً موافقم...

توی این سن یه جورایی آدم یه حس خنثی داره به همه کس و همه چیز...

من تازه واردش شدم...

حس میکنم پیر شدم...:)

از طرفی کلی کودکانه درون دارم...

ولی زیبایی رو جدی گفتم...:))

برای خودم که فکر میکنم اینطوریه...

دلخوش کنک خوبیه...:)

 

 

پاسخ:
ان شاء الله که اینجوری باشه:)
نه نمیدم:))
نه حس پیری نکنید دارم میام پیش تون:))
به هر حال سی سالگی هم جزئی از زندگیه
باید باهاش کنار بیاییم
هنوز مانده تا ............
ولی چهل سالگی را عشق است
دوست تَر داشتم زنی 40 ساله بودم که تمام وکمال را ه های زیادی پیموده ؛ انسان های زیادی ملاقات کرده و بخشندگی های زیادی مرتکب شده و ...... اینها را در ادامه معرفی خودم در مداد کوچک نگاشته ام .

همیشه دوست تر داشتم 40 ساله بودم /

هر سالی برای خودش جذابیتهای خاص خودش را دارد و هرگز منکر احساساتِ متغیرم نمی شوم. همیشه هر سن و سالی را عشق است .
پاییز را می پرستم نسرین . پاییز را با همیم نترس / شکلکِ لبخندْ
پاسخ:
چهل سالگی سن کماله دیگه
یه سن عرفانی
چه همه ارزوی خوب برای چهل سالگی داری کاش بشه به همشرسید
من و اینهمه دوست عاش پاییز محاله محاله:))
نگران روزهایی که نیومدن  نباشید
حال رو دریابید و از لحظه هاتون استفاده کنید

پاسخ:
چشممممممممم
متاسفم عزیزم امیدوارم هر چه زودتر خوب بشی خوبِ خوب..
اما من بارون و گرفتگی غروبای پاییز.. دستم رو از پنجره بیارم بیرون...رو دوست دارم اونجا اون لحظه می چسبه:گریه،بغض،درد ودل با خدا:))))))
پاسخ:
ممنون
یه حس های خوب اینجوری هم داره پاییز عزیز:)
  • میثم علی زلفی
  • باید خیلی زود فهمید که
    زندگی نقطه مرموزی نیست
    غیر تبدیل شب و روزی نیست
    تلخ و شوری که به نام دنیاست
    اینقدر آش دهن سوزی نیست
    و بعد برای آش دهن سوز تلاش کرد
     زندگی در دنیا      http://fetrateelahi.blog.ir/post/115
    پاسخ:
    عالیییییییی
  • فرناز فرزان
  • سلام
    جلوی گذشت زمان رو نمیشه گرفت. هر کاری کنیم می گذره. پس بهتره فکرشو نکنیم و سعی کنیم عمر مفیدی داشته باشیم. وقتی کودک درونمونو سرکوب نکنیم همیشه شاداب و جوان باقی می مونیم.حالا هر چند سال که بگذره مهم نیست.
    دلارام باشید و شادکام
    پاسخ:
    سلام
    بله جلوی گذر زمان رو نمیشه گرفت ولی اتفاق ها خیلی داره با شتاب رخ میده
    ممنون از حضور خوب تون:)
    ای بابا چه ترسی بی خیال شوید
    عشق است و زندگی
    (لبخند)
    پاسخ:
    نمیشه اقا نمیشه!
  • کمی خلوت گزیده!
  • پاییز که نه ولی سی سالگی برای منم همین حسو داره...
    که واردش هم شدم...
    پاسخ:
    ان شاء الله خوش بگذره سی سالگی تون:)
  • مجله ویترینو
  • به یاد آلبوم سی ساگی احسان خواجه امیری افتادم که واقعا فوق العاده است...
    پاسخ:
    تو لیست خریدم هست:)
    من از الان برای رسیدن پاییز هیجان زده ام! راستش نزدیک مهر که میشیم یه دلشوره یا دلهره عجیبی میگیرم
    ولی با اینهمه پاییزو از همه فصلا بیشتر دوس دارم یه جور خاصیه برام حتی دلگیر بودنشم قشنگه برام
    ان شالله که هیچ ابهامی تو ایندت وجود نداره نسرین خانومی نگران نباش:)
    پاسخ:
    تنها نکته ای که هیچ وقت در اون به تفاهم نرسیدیم!
    ان شاء الله تمامی این اتفاق های خوب برای تو بیوفته عزیزدل خواهر
    (: پاییزبا ترسش قشنگه
    پاسخ:
    چی بگم:)

      سی ساله که بشوی احساس غرور می کنی

    نه می ترسی ونه می بازی


    امیدوارم پاییز که نه بلکه بهاران خوبی داشته باشی

    پاسخ:
    چه تعبیر شاعرانه ای بانو
    ممنونم
    ان شاء الله
    زندگی مثل ضربان قلب هست
    بالا و پائین میشه ولی حس زنده بودن به آدم میده
    بنظرم یه کوچولو تغییراتی در زندگیتون باید اعمال بشه یا اعمال کنید
    نگران آینده نمیگم نباش ولی اینقدر هم نگران نباش 
    پاسخ:
    بله کاملا درسته
    تغییرات که ایجاد شده ان شالله نتایج خوبی هم بدهد!
    ممنون از حضورتون و نظر خوبتون
    جالبه که یه دختر اهل تبریز... رشته ی ادبیات... تقریبا همسن من... چادری حتی(!) وبلاگ نویس هم هست! از آشنایی باهات خوشبختم :)
    پاسخ:
    منم همین طور:)
    برای من که گذشت ، هنوز هم زنده ام :)) 
    هر چند اون خلای لعنتی! 
    بی خیال متولد مهری؟ من هم یک عدد مهری هستم :)
    پاسخ:
    خدا رو شکر
    ولی خوب جای بعضی زخم ها هیچ وقت خوب نمیشه
    نه من اردی بهشتی ام
    پس چرا از پاییز برگ ریز دلخوری? ‍‍‍‍‍اردیبهشت که عشقولانه تر و دلگیرتره😑
    پاسخ:
    خب دقیقا به این دلیل که اردی بهشتی هستم از پاییز خوشم نمیاد دیگه :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">