گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

قسم به خدا و کلمه و کتاب که دوست میدارمت

جمعه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۴۷ ق.ظ

هوالمحبوب

میخواهم نقاشی ات کنم
سفید به سفیدی رویاهایت
سبز به سبزی لبخندهایت
و سرخ به سرخی گونه های اناری ات
رفیق ناب شهریویری ام
رفیق شبهای کتابخوانی
یادت هست دست های گره خورده مان را؟
یادت هست دیوانه بازی هایمان را
زیر اولین برف زمستانی؟
همراه گریه ها و لبخندهای من
همراه دردها و رنج های بیست و هشت سالگی من
از دور می بوسم تو را
به حرمت خدا و کلمه و کتاب
پاس میدارم روز میلادت را
و آغوش میگشایم برایت
که عصاره ی این سه کلمه ای به راستی
خدا، کلمه، کتاب


مینای مهربان تولدت مبارک
  • ۹۵/۰۶/۲۶
  • نسرین

یاد بعضی نفرات

نظرات  (۱۸)

سلام
تولد دوستان را بر شما و
دوستتان تبریک می گم
پاسخ:
سلام
و سپاس از تبریک تون
تولد (فرندتون) مبارک 
تولد (فرندتون) مبارک
.
.
.
.

پاسخ:
ممنون:)
قسم به پاکی ات ، به ایمانت،به قلبِ‌رئوفی که کنجش مینا را داری .....
سه نقطه چینِ بی تکرار : خدا ، کتاب،کلمه / چه حکایتِ دل نشینی چه فیروزه بود . یادت هست آن خانه .
می خواهم این شعر را برایت زمزمه کنم :
خدایا تو در زمینت چند تا فرشته داری
بی آسمانِ زمزمه ، هیچ زمینی برازنده ی زنده گی نیست
بی آسمانِ آبیِ زمزمه هیچ گلی شایسته ی رویش نیست
.
.
.
.

ماهِ اردی بهشتیِ من چه فصل ها دور بودی از من ولی دلْ/ دل این واژه ی جانی فصل که نمی شناسد همیشه تپیده برایت / این پست را قاب می کنم گوشه ی قلبم تا قیامِ‌قیامت / بسیار خوشحالم از بودنِ آدم هایی که الماسِ وجود اند .
بابتِ مهربانی ات چند دریا ، چند جنگل ، چند کوه را بپیمایم !!!!

وجهِ مشترکمان" کتابخوانی های نیمه شبی " را از یاد نخواهم برد .
حالا می خواهم کنارم باشی و با همان لبخندِ صورتیِ همیشگی ات با هم عکس بیندازیم . به آسمان نگاه کنیم اینبار و سیب تمنا کنیم .


سپاس بانویِ اردی بهشتی ، سپاس بانویِ هزار فصل .

می بوسمت آبیِ‌آبی
پاسخ:
اووووووووووووووف چه همه کامنت به به:)
ترکوندی که
تو بیشتر از من شعر گفتی واسم خانم متولد:)
میسی میسی جوجوی من
مشترکات که زیاد داریم بانوی شهریوری خاص من
چقدر خوبه این رفاقت های از ته دل و صمیمانه
دوستت دارم
و تولدت هزاران بار مبارک خانومی:)
بوس بوس بوس
مبارک باوشه گلم.. سبز لبخندت یعنی چ؟؟؟
پاسخ:
یعنی لبخندهاش زنده است واقعیه تصنعی نیست از ته دله
ممنون ازتبریکت:)
سلام
تبریک میگم
ان شاء الله همیشه همیشه دوستی تون پایدار بمونه
پاسخ:
سلام
سپاس:)
تولد مینا بانو مبارک با تأخیر موجه😔

پاسخ:
سلام
بر آهوی گریز پا
بانو کجایی دلمون تنگ شده برای خودت برای پست های معرکه ات

مبارکااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


وبه سلامتی

پاسخ:
خیلی ممنون:)
نسرینم روز پنجم از ماه شهریور تصادف کردیم تصادف بد

مهره پشتم شکسته فعلا استراحت هستم نمیتونم وبلاگ رو آپ کنم 
پاسخ:
ای جانم
خدا بد نده شیرین جانم
خیلی ناراحت شدم:(
آن شاءالله که زود زود خوب و سرحال بشی هم خودت و هم بیقه ی اعضای خانوادت گلم...
وبت حرف نداره
متفاوت با بقیه وبلاگاس
ممنون میشم وبلاگ منو هم دنبال کنید
پاسخ:
لطف دارید!
((: مبارک تولدشون
پاسخ:
ممنونم
عزیزمی بانو جانم
ان شالله
پاسخ:
ان شاءالله
  • مجله ویترینو
  • تولد تولد تولدت مبارک...
    پاسخ:
    ممنونم:)
    زمرمه چه همه ی رفیقات ماهن . ممنونم از نظر تک تکشون . از گفتنِ تبریکاشون.

    برای بانو سایلنت ارزوی سلامتی دارم به زودیِ‌زود .

    می بوسمشان از همین جا .
    برسد به گونه اشْ.

    پاسخ:
    منونم جان دل
    به به تولدش مبارک باشه ان شاالله همیشه به شادی و خوشی باشید در کنار هم دوستان عزیز:)

    الان متوجه شدم مینا همون مداد کوچک عزیزهD-:

    مینا خانوم تبریک میگم بهتون ان شاالله صد سال عمر با عزت داشته باشین و مفید:)
    پاسخ:
    ممنونم عزیزدلم
    از بس توجه نمی نمویی دیگه
    من همیشه زیر  کامنت هاش میگم اسمش رو
    ممنونم انءشاالله توم همین طور گلم:)

  • فرناز فرزان
  • سلام
    تولد مینا جان مبارک باشه
    براشون بهترین ها رو آرزو می کنم
    پاسخ:
    سلام
    ممنون فرناز عزیز
  • مداد کوچک
  • شروعِ مهر بر تو معلمِ اردی بهشتی هزاران مبارک /



    پاسخ:
    مهر امسال برای تو ویژه تره چون بعد مدتها برگشتی به عالم درس و دانشگاه
    حس و حالت خریدنیه خوش به حالی داری امسال مینا
    تولد مدادتون مبارک,البته با تاخیر
    موفق و شاد باشن
    پاسخ:
    تولد مدادم:))
    ممنون

  • مجید شفیعی
  • سلام
    با کلی تاخیر و ...... تولدت مبارک مینای خوش رنگ

    :)
    @}-----

    ممنون که براش تولد گرفتی نسرین خانم :)
    @}-----

    روزگارتون عسلی
    پاسخ:
    سلام
    آقای گریز پای بیان:)
    ممنون بابت تبریک تون
    مینا خوشحال میشه ببینه کامنت تون رو
    حتی با تاخیر چند روزه
    مرسی که حداقل گه گاه خبری ازمون میگیرید
    دلمون حسابی برای نوشته های خوب و نقد های تند و تیزتون تنگ شده آقا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">