گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

ای جانِ جانِ جان

يكشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۲۱ ب.ظ

هوالمحبوب


شنبه روزی بود در سی ام آبان ماه سال 94 که چشم به راه آمدنت بودیم و تو درست به موقع از راه رسیدی، سحر خیز بودی و آمدنت خواب از چشم هایمان پراند، صبح یکی از بهترین روزهای زندگی مان بود که حضورت معجزه ی زندگی مان شد.

معجزه چیزی بالاتر از حال خوبی است که نصیب مان کردی؟ معجزه چیزی فراتر از خنده های از ته دلی است که سالها در سینه  حبسش کرده بودیم؟

معجزه قد کشیدن تو بود در آغوش مان، معجزه اولین آوایی بود که از گلوی تو برخاست، اولین خنده هایت با صدای بلند که ما را تا عرش الهی برد، معجزه نشستن و برخاستن ات بود، راه افتادن و ایستادنت بود و حالا شکر گزاریم برای بودنت و برای رنگی که پاشیده ای به زندگی خاک گرفته مان.بی شک معجزه های بزرگ تری در راه است.

اولین تولد زندگی ات مبارک جان دلم، برایت دنیا دنیا شادی آرزو میکنم و تنت را روحت را و خنده هایت را به خدا می سپارم. مواظب نبض زندگی مان باش که در دست های توست.


+ ایلیای نازم امروز یک ساله شد.

+ به مناسبت ایام عزاداری فعلا تولد نگرفتیم.

+ دلم میخواست عکسش رو به اشتراک بذارم ولی متاسفانه سیستمم کلا مشکل داره!

  • ۹۵/۰۸/۳۰
  • نسرین

ایلیایی

نظرات  (۱۱)

  • خانه سلامتی
  • تبریک.خوبه که به خاطر این ایام کاری نکردید 
    پاسخ:
    ممنون از حضورتون
    حتما عکسش رو بذار :)
    پاسخ:
    سعی میکنم:)
    ای جااااانم
    تولدش مبارک مشتاق دیداریم بانو حتما عکسشو بذاری ها
    چه خاله خوبی هستی عزیزدلم
    پاسخ:
    ممنون بانو شیرین خوبم:)
    شما تشریف بیارید تلگرام عکس هاش رو مفصل براتون میذارم:)
  • مجله ویترینو
  • تبریک به خودم ، تبریک به شما ، به تبریک به او ، تبریک به همه و تبریک به خودت و ...

    پاسخ:
    مرسی از اینهمه تبریک:)
  • میثم علی زلفی
  • ان شاء الله برکات این فرزند در زندگی شما روز افزون بشه
    پاسخ:
    تشکر
    ان شالله
  • کمی خلوت گزیده!
  • چنان عمیق نوشتی فکر کردم تصورم درمورد مجرد بودنت صرفا توهمه و حنی بچه ی یک ساله داری، که از کامنت ها فهمیدم بچه خواهرته...
    من که حالا حالا ها مونده خاله بشم... خواهرم یازده سالشه!
    پاسخ:
    عمیق نوشتنم برای اینه که حضورش واقعا معجزه بود
    مهر من به ایلیا صرفا یه مهر خاله خواهر زاده ای نیست
    اون کسی رو به خانواده برگردونده که داشت از دست مون میرفت:)
    پس اول مادر میشی ان شالله:)
  • مداد کوچک
  • جانِ جانِ جان
    فرداها می شود نورِ نورِ نورْ

    نورچشم مادر و بابایش . ووووو بیشترتر خاله ی جان جانشْ .
    خیلی مبارک این روزِ عزیز.

    شادیِ خانه تان مبارک
    پاسخ:
    امید که آبرو بخره برامون با خوب بودنش:)
    ان شالله ان شالله ان شالله
  • صحاف امین
  • تولدت مبارک ایلیای دوست داشتنی



    مبارکه

    پاسخ:
    تشکرات بانو جان:)
    ایشالا همیشه شادی زندگیتون باشن ... پایدار و سلامت باشن ایلیای عزیز :)
    پاسخ:
    منونم هلمای نازنین
    چقدر من اسم شما رو دوست دارم:)
    مرسی مرسی ...
    اسم شناسنامه ایم "پری" است ... "هلما" هویت من در وبلاگه :)
    پاسخ:
    جفتش قشنگه
    هلما پری:)
    اصلا شاید از ارغوان دست کشیدم و اسم دخترم رو گذاشتم هلما:)
  • بهارنارنج
  • عه کامنت من کوش؟!

    تولدش دوباره و دوباره مبارک باشه میدونم شنیدن این جمله برای یه خاله چقد لذتبخشه
    خدا حفظ کنه ایلیای مارو
    پاسخ:
    عه
    مگه کامنت داده بودی؟!
    هر چی بود تایید کردم من شاید ثبت نشده
    خیلی زیاد لذت بخشه
    ایشالله چند ماه بعد خودتم تجربه اش میکنی:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">