گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

دلخوشی های کوچک من

شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۵، ۰۷:۰۶ ب.ظ

هوالمحبوب


توی خصوصی نوشت های آقا میرزا یه پست جالب دیدم و تصمیم گرفتم من هم خودم رو به این چالش دعوت کنم. چالش دلخوشی های زندگی من:

1- ایلیای نازنین، بوسیدنش، بغل کردنش، بازی کردن باهاش

2-شغلم و نفس کشیدن در فضای مدرسه و بودن با بچه ها

3- شعر خواندن و شعر گفتن حتی اگر چرند باشه!

4- کتاب خوندن و خریدن و حتی نفس کشیدن لا به لای کتابها

5- بودن با الی، حرف زدن و درد دل کردن باهاش

6- آشپزی کردن با عشق مخصوصا وقتی مریم اینا مهمون مون باشن

7- پیاده روی کردن از مدرسه تا خود میدون جهاد و شایدم تا دم خون مون:)

8- چک کردن پیام های تلگرامم

9- وبلاگم

10- نوشتن نوشتن نوشتن آه

11- چای عصرانه در کنار خانواده و گپ زدن های روزانه

12- بافتنی

13- سیب زمینی سرخ کرده با سس فراوان

14- باقلوای پسته ای مخصوص

15- عکاسی از هر چیزی

16- کتابخونه مون

17- شکلات مخصوصا از نوع کاکائویی

18- شیرینی ناپلئونی مخصوص

19- گوجه فرنگی

20- دوست داشتن او


+ شاید خیلی چیزهای دیگه هم باشه که الان حضور ذهن ندارم و بعدا بهش اضافه کنم.

  • ۹۵/۱۰/۲۵
  • نسرین

من و دوست داشتنی هایم

نظرات  (۹)

سلام
دلتون همیشه خوش باشه! :)
پاسخ:
سلام
سپاس از ایده تون:)
۳-۴-۹-۱۵-۱۶-۱۹ 😊😊

جز دلخوشی های من هم حساب میشن

مهم تر از همه اینها سلامتیت و دل پاکت عزیزم و دل پاکت و دل پاکت
پاسخ:
ممنونم عزیز دل
سلام
آفرین چه کار خوبی کردید  
همین هاس که به زندگی معنا میده خصوصا دوست داشتن او :D
موفق باشید راستی گفتید میدون جهاد...شما که ساکن شهریار نیستید احیانا؟
پاسخ:
سلام

سپاس

حتی اگر واقعا اویی در کار نباشه؟؟

من تبریزی ام اهل و ساکن تبریز
  • مجله ویترینو
  • سلام
    دلتون همیشه خوش و خرم ...
    پاسخ:
    سلامممم
    ممنونم
  • مجید شفیعی
  • سلام

    دوس داشتن او بده یا خوبه؟؟؟؟؟؟؟

    :-ا
    پاسخ:
    سلام از ماست اخوی:)
    بستگی به او داره
    اوی آدم ها با هم فرق میکنه
    برای من خوبه لااقل بهتر از هیچیه:)
  • صحاف امین
  • این مورد 20 واقعا بیسته


    :)

    پاسخ:
    :)
  • 🍁 غزاله زند
  • نصفِ دلخوشی‌های کوچیکم رو لابه‌لای دلخوشی‌هایت یافتم! :) 
    پاسخ:
    چه خووووب:)
  • آب‌گینه موسوی
  • شمارۀ بیست: دلیلِ زندگی! :دی
    پاسخ:
    :)
  • بهارنارنج
  • ای جان ان شاالله ازین بیشتر بشن

    فک کنم تو وبلاگ های قدیم هم یه چنین پستی داشتیم هممون اره؟
    پاسخ:
    آره یه چیزایی یادم میاد ولی اون اسمش دیوانگی های کوچک من بود کارهایی که بقیه نمیکنن و ما میکنیم و به نظرمون دیوانگی به حساب میاد:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">