گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

حالم بی اندازه خوبه باور می کنی؟

جمعه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۴۶ ب.ظ

هوالمحبوب

 

این چند روز خیلی دارم کار می کنم، البته فرصت برای خیلی از کارهایی که دلم می خواد پیدا نمی کنم. امیدوارم روزی برسه که وقتم مال خودم باشه و تمام اون برنامه هایی که تو ذهنمه پیاده کنم. مشغول کار روی سایت هستم و اصلا فرصت سر خاروندنم ندارم. سایت قراره امشب آپدیت بشه و کلی تغییرات خوشگل بکنه. منم دارم روی مقاله ها کار می کنم و جمع بندی نهایی براشون مینویسم. هشتاد تا مقاله است و این کار رو خیلی سخت میکنه. دلم میخواد یه اراده ی قوی پیدا کنم و دوباره گوشی رو تحریم کنم و برم برسم به خودم و دلم.

چند روزه دلم میخواد بشینم یه دل سیر گریه کنم ولی برای اونم حتی وقت ندارم! خیلی دلم میخواد اونقد قوی بشم که دیگه دنبال بعضی از مسائل نرم و بسپارم به خود خدا. دلم میخواد اونقدر قوی بشم که برای همه ی اونهایی که بهم زخم زدن بشم یه حسرت. مطمئنم که یه روزی این هدف برام محقق میشه و اون روز دیگه هیچ کس جز خودم برام مهم نیست. اون روز وقتیه که باید ثمره ی تلاشم رو بینم و یه نفس راحت بکشم از این دنیا و آدم های حال بد کنش. فعلا که دارم با ماه رمضون حال میکنم و دعا میکنم عمرش طولانی بشه که من همیشه همینقدر خوب و مثبت بمونم. انگار روزها پر برکت تر شدن و من میتونم با خیال راحت تر کار کنم.

خدا رو هر روز بیشتر از روز گذشته شکر میکنم ، بابت همه ی نعمت هایی که دارم و لایقش نیستم. بابت تمام موفقیت هایی که از ماه رمضون سال گذشته تا امروز نصیبم کرده. خدا این روزها حسابی صدامو می شنوه منم دلم میخواد پرتوقع ترین بنده اش باشم اینم ماه عزیز. دعا میکنم برای همتون اتفاق های خوب رقم بخوره، امتحان های هلما و حورا و بهار عزیز و تمام دانشجوها با موفقیت سپری بشه. آقا احسان به خوبی از پس پروژه ها و امتحان ها و استادها بر بیاد. اسماعیل بتونه نظر مثبت زهرا رو جلب کنه، شیرین جانم همیشه بدرخشه. دوست عزیزم مرضیه به آرامش قلبی برسه. جناب میرزای اصفهانی همیشه موفق باشه و سالم و سلامت. خلاصه همه ی اونایی که به اینجا سر میزنن و میخونن و نظر میدن یا نمیدن توی این ماه بندگی، نمره ی قبولی که نه، نمره الف بگیرن از خدا جون.


التماس دعای فراوان

 

 

  • ۹۶/۰۳/۱۲
  • نسرین

من و دوست داشتنی هایم

نظرات  (۱۴)

خوش به حال شاگرداتون واقعا.
این که آدم وقت سرخاروندن نداشته باشه،با همه ی خستگیش خیلی عالیه...
تو این بین برا ما کنکوریام دعا کنین!دست شما درد نکنه!
حتما حتما دعا میکنم براتون از ته دل.
همیشه درخشان باشین ان شاءالله.
پاسخ:
از چه نظر خوش به حالشون خب؟
آره عالیه ولی گاه دلتنگی میاره برای کارهای دلخواه
حتما حتما دعا میکنیم برای رسیدن به رشته و  دانشگاه دلخواه تون 
درس خوندن عالیه موفق باشید
سلام 
من که میگم لازم نیست برای حسادت برانگیز شدن کاری انجام بدی اونجوری که خودت دوست داری زندگی کن نه اینکه به هر چی چنگ بزنی یا خدا اون روز و نیاره به هر مرد و نامردی رو بزنی این به نظر من تلخ ترین اتفاق ممکن زندگیه هر آدمیه حداقل من این طوریم اگر دستم زیر سنگ کسی باشه اون کار و بی خیال میشم میدونی همیشه استقلال رو دوست داشتم من از سن ۱۲ سالگی مستقل شدم از نظر حمایت و این چیزا و الان ۲۴ سالمه و انقدر تواناییامو نشون دادم که همه باور کردند از پس خودم بر میاد و این باوره ثمرش شده اینکه میانبر بزنم تا به هدفم برسم تک و تنها 
خودمختاری بد نیست 
پاسخ:
سلام!
حسادت برانگیز شدن به معنایی که شما توصیف کردین اصلا مد نظرم نبود.
رسیدن به قله ی موفقیت که برای بقیه حسرت باشه
چیزی که خودم میخوام و راهی که خودم تعیین میکنم
موفق باشید
بنظرم از این سرشلوغیات راضی باشی بهتره, منفعل بودن واقعا کسالت باره خیلی خیلی زیاد. امیدوارم وقت کنی و یه دل سیر لبخند بزنی و ادامه دار باشه خنده هات :)
حتما قوی هستی و قوی تر هم میشی شک نکن.
مرسی بابت دعاهای قشنگت. این وسطا به خدا بگو این دخترمونم(من) از بلاتکلیفی درآر قربون شکلت, کاری که اسفند منتظرم بود تا الان به تعویق افتاده.
پاسخ:
قطعا راضی ام چون اگه راضی نبودم این همکاری اصلا شکل نمیگرفت ولی دلم برای خودم و دل مشغولی هام و مخصوصا تا نصف شب کتاب خوندن ها غنج میزنه:)
خدای خوبم این هلمای نازنین رو از بلاتکلیفی رها کن و راه درست رو بهش نشون بده الهی آمین:)
قوی هستی شک نکن! :)
پاسخ:
سپاس حوا جان
التماس دعا دارم خانم 
الهی همیشه همینجوری راضی و خوشحال باشی 
پاسخ:
تشکر لادن جان
محتاجیم به دعای خیر شما
از این لحاظ که معلم فعال باشه،شاگرداش انگیزه میگیرن.من خودم معلمای اکتیومو خیلییییییییییی خیلی دوس دارم.که متاسفانه تعدادشونم کمه:(

پاسخ:
آره اصولا معلم های جوون اغلب فعال ترن و محبوبیت بیشتری هم بین بچه ها دارن
خدا رو شکر منم جزو معلم های محبوبم:)
سلام و طاعات شما قبول!
از نظر من شما بیش از حد هم سخت کوشی خانم معلم :) حالا که به خودم نگاه کردم، ربعِ شما هم فعالیت ندارم که هیچ؛ بلکه اصلاً فعالیتی در قیاس با شما ندارم. شما جداً آرزوها و اهداف خوبی دارین و طبیعتاً این روحیه به اون بر می گرده.
ممنون که آرزوی سلامتی و موفقیت کردین، من هم متقابلاً برای شما و حانوادۀ محترم آرزوی سلامتی و عاقبت به خیری دارم که بهتر از این دو در این عالم خدا، وجود ندارد.
مهرتان افزون!
پاسخ:
سلام
ممنونم جناب میرزای عزیز و بزرگوار
نه بابا اینجوری هام نیست  دیگه من به وقتش انسان تنبلی هم هستم:)
متشکرم
پس من چییییی؟ ! :(((
پاسخ:
من اگه بگم منظورم از مریم تو بودی خیلی بده؟؟! 
ان  شاءالله همیشه حالت خوب باشه و اراده ت قوی...
پاسخ:
ممنونم عزیزدلم
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • خیلی ممنون بابت دعاهای خیلی خوبت^_^
    ان شاالله که همیشه حالت خوب باشه، و مشغولِ مشغولیت های دوست داشتنی باشی!
    طاعات و عبادات قبول باشه و التماس دعا:)
    پاسخ:
    متشکرم حورای عزیز
    طاعات شمام قبول
    مستدام باشید
    ای جانم ای جان دلم

    خیلی هم عالی
    ان شالله تو هم همیشه بیش تر از پیش بدرخشی و به تمام آرزوهایی که داری برسی عزیز دلم..
    پاسخ:
    مرسی عزیزدلم
    سلام
    ممنون از دعاهای خوبتون
    امیدوارم تو این ماه خدا ویژه ترین نگاه ها رو به شما داشته باشه و ماه رمضون خوبی رو با میزبان مهربون این ماه سپری کنید و به خواسته هاتون برسید
    لحظه هاتون شبنمی
    پاسخ:
    سلام
    ممنون بی نهایت
    لحظه های شمام شبنمی:)
  • میثم علی زلفی
  • ان شاء‌الله به همه ی آرزوهای بزرگ انسانیتون برسین!
    آمین
    پاسخ:
    ممنونم جناب زلفی
    امیدوارم ماه پر برکتی براتون باشه و بتونید به خوبی ازش بهره بگیرید
    التماس دعا
    وبلاگ جالب و مطالب خوبی  داری  مطالبتان هم جذاب و گیرا بود. اگر تمایل به تبادل لینک دارید اطلاع بده .مطالبتون خیلی ساده و در عین حال صادقانه است موفق باشی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">