گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

13 دلیل برای اینکه...

چهارشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۴۴ ب.ظ

هوالمحبوب

 

 13دلیل برای اینکه هنوز نفس می کشم و از ادامه دادن ناامید نیستم.


 1-مادر و پدرم..... دو تا موجود مهربون و ساده و دوست داشتنی که اونقدری زجر کشیدن که نخوام با نبودنم بیشتر آزارشون بدم. به عشق شون زنده ام تا وقتی خدا بخواد.

2-خواهرام...... اونقدر دوست شون دارم که گاهی حاضر از خودمم به خاطرشون بگذرم. پس قطعا نمی خوام با نبودنم داغدار بشن.

3-ایلیا..... دوست داشتنی ترین موجود زندگی ام که سراسر عشقه و بودنش همیشه نوید زندگی رو میده.

4- نیمه ی گمشده ام..... اونقدر عمر می کنم که بالاخره پیداش کنم... حتی اگه شده از زیر سنگ :)

5- ارغوان و بردیا.... من نباشم کی براشون مادری کنه؟؟

6- شغلم..... هیچ کس بهتر از من نمی تونه ادبیات درس بده :)

7- بچه های مدرسه ام.... عاشقشونم حتی بدترین و درس نخون ترین شون

8- دوستام... مخصوصا الی ها که خودم چند بار از خودکشی نجات شون دادم :)

9- خدا.... که هنوزم که هنوزه بهم امیدواره که آدم بشم

10-نوشتن.... تازه دارم مشق نوشتن می کنم و قراره این هفته داستان بخونم تو انجمن پس حالا حالا ها ولش نمی کنم.

11-کاخ بهار.... قصه ی زندگی مادربزرگم که قراره بنویسمش و من نباشم کلا نوشته نمی شه!

12-لذت های مشترک و دو نفره ای که هرگز توی زندگیم تجربه نکردم و قراره ناکام از دنیا نرم!

13-کلی کتاب نخونده که هنوز امیدوارم میکنن به زندگی، به تجربه کردن به ساختن .....


دعوت به چالش از: مردی به نام اوه

  • ۹۶/۱۰/۱۳
  • نسرین

من و دوست داشتنی هایم

نظرات  (۱۰)

ارغوان و بردیا ^_^
پاسخ:
:)
  • مسـ ـتور
  • امیدوارم زودتر زودتر نیمه ی گمشده تون رو پیدا کنید که شماره ی 12 محقق بشه (:
    پاسخ:
    ممنونم:)
  • جناب دچار
  • 4 . پارک دم خونه ما هم یه سنگ بزرگ توشه بیا چک کن اینجا رو هم
    پاسخ:
    آیا شوخی با نیمه ی گمشده ی مردم کار خوبیست؟
    آیا من با نیمه  یگمشده ی شما شوخی می کنم؟؟
  • جناب دچار
  • من که نیمه ی گمشده و نشده ندارم که :)
    پاسخ:
    خب شما پیداش کردین
    اسمش شده نیمه ی پیدا شده:)
  • جناب دچار
  • خخخخخ نیمه ی پیدا شده قشنگ بود :)
    پاسخ:
    :)
  • حامد سپهر
  • ماشالا به این اعتماد به نفس، هییییییشکی مثل من نمیتونه ادبیات درس بده
    بچه فقط دوتا ؟ الان شعار عوض شده آپدیت بشید:))
    عالی نوشته بودین موفق باشین
    پاسخ:
     اگر بعد 29 سال زلف گره زدن با ادبیات و معلمی یه اعتماد به نفس به شغل رو هم نداشته باشم که دیگه هیچی:)
    دو تا کافیه حالا اونم اگه بشه :)
    ممنون لطف کردید سر زدید 
    تک تک این دلایل یادآور چهره مهربون و در عین حال جدیته :)
    پاسخ:
    ولی من اونقدرام جدی نیستم هلما :)
  • سر به هوا!
  • ها ها...
    بعیاش برام خیلی جذاب بود... 
    یکی اون نیمه گمشده هه رو خوب اومدی، یکی اون کاخ بهارو خیلی دوست داشتم :)
    البته برخی شون ولقعا برام قابل درکند، مثل اینکه بعضی ها داغدار میشن، گاهی تنها غصه ام وقتی به مرگ فکر میکنم همینه که شش هفت نفری اساسی داغدار می شن...😔 
    پاسخ:
    مرسی رفیق جانم:)
    میدونستی تو جزو مهم ترین آدم های دنیای مجازی من هستی؟
    امیدوارم جفت مون نیمه های گمشده مون رو پیدا کنیم ولی نه اونقدر دیر که دیگه مزه اش از بین بره:)
    فقط شیش هفت نفر؟؟ 
    بی خیال دختر کم کم صد نفری باید بشن که :)
    البته خدا نکنه :)
  • ماهی قرمز
  • امیدوارم به همشون برسی :)
    پاسخ:
    ممنونم:)
  • سر به هوا!
  • واقعا؟ چه افتخاری! ؛)

    ان شاءالله دو نقطه پی

    بابا اول اومدم بنویسم دو سه نفر، بعد هی آدما میومدن تو ذهنم، هی اضافه ش میکردم...
    دیگه شش هفت نفر خالصش بود که خیلی شدید داغدار میشن :[]
    پاسخ:
    :)

    انءشالله که هیچ وقت داغدار عزیزشون نشن توم داغدارشون نشی:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">