گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

سالی که گذشت....

سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۶، ۰۴:۲۲ ب.ظ

هوالمحبوب

 

اوایل فروردین یه بیماری عجیب غریب رو تجربه کردم که تا سیزده فروردین درگیرش بودم.

کل عید امسال رو پشت کامپبوتر یا تو بستر بیماری سپری کردم.

برای اولین بار تو زندگیم به یه پیشنهاد وقیحانه، یه جواب قاطع دادم.
چند تا کتاب خوب خوندم، چند تا فیلم خوب دیدم، رفتم تئاتر

برای اولین بار یه سفر دوستانه رو تجربه کردم، تنهایی تو خیابون های شهر غریب  قدم زدم و نترسیدم از گم شدن و دیر کردن و کلی استرس مسخره ی دیگه

جرات کردم و رفتم تو جمع دوستان داستان نویس کلی تجربه، کلی حال خوب نصیبم شد.

انجمن صنفی مون رو ثبت کردم .

انگیزه ی نوشتن کتابی رو که سالهاست بهش فکر می کنم پیدا کردم.

یه دوستایی پیدا کردم که دارم به داشتن شون می بالم.

حال بدی رو تجربه کردم، حالی که مرز بین خوشبختی و بدبختی بود ولی تونستم ازش سالم بیرون بیام.

دوباره خاله شدم و حسرت لباس صورتی خریدن و موهاش رو خرگوشی بستن رو به گور نبردم.

رفتم کلاس زبان، با کسایی که بودنش  پر از مهربونی و خنده و شوخی بود.

چند تا جشن امضا رفتم و از نزدیک با نویسنده های محبوبم دیدار کردم.

به عنوان اولین نفر قراردادم رو تمدید کردم.

دوباره اعتماد کردم و دوباره پشیمون شدم از اعتماد کردن.

و حالا توی آخرین نفس های اسفند 96 باید بگم سالی که گذشت به بدی چیزی که فکرش رو می کردم نبود. روزهای خیلی خوبی هم داشت که الان دارم مرورشون می کنم. تنها هدفم برای سال 97 تجربه ی حسرت های زندگیمه. چیزهایی که تو کل 29 سال زندگی، آرزوشون رو داشتم ولی هیچ وقت جرات انجامش رو نداشتم. امیدوارم برای هممون چیزی اتفاق بیوفته که ته دل مون بهش فکر می کنیم. امیدوارم تو سال جدید خوشبخت تر و پر امید تر باشیم.
امیدوارم سال بعد توی این پست آخر سالی چیزهایی رو بنویسم که همیشه آرزوی تحقق شون رو داشتم.
امیدوارم برای ما سال 97 سال تلاش و دویدن و لذت بردن باشه. امیدوارم حسرت به دل نباشیم تو این سال.

عیدتون قشنگ


  • ۹۶/۱۲/۲۹
  • نسرین

از خوشبختی هایم

نظرات  (۹)

آمین :) 
فقط برام جالبه یه بُرِّ ۶۷ ای ریختین تو بیان :) تو چهارمین نفری هستی که فهمیدم 
مملکته؟ :)))
پاسخ:
ما 67 ها :)
من دو نفرشون رو میشناسم
بقیه رو نه
معرف یکن 67 های بیان رو :)
2540 چیه؟ 
پاسخ:
سال به تاریخ شاهی بود
به خاطر همین عکس رو عوض کردم
سلام :)

ان شاءالله سال خوبی داشته باشید.

عیدتونم مبارک :)
قدحتان پر از نور الهی باد ...
پاسخ:
سلام
عید شمام مبارک
سالتون خوش پر از قدح های سلامتی :)
وای این چه خوشگله ^____^
بسی خوشحالم که سوالم همچین جواب فوق العاده ای داشت 
خیلی خوشگله دختر :) 
تو اون دو تا را بگو ببینم تا من هم بگم‌ :) 
پاسخ:
ما یه سال یه همچین چیزی درست کرده بودیم البته درخت سنجد بود یعنی یه شاخه ی خشک شده رو انتخاب کرده بودیم و سنجد ازش آویزون کرده بودیم و با گل و برگ تزئین کرده بودیم اینو دیدم به یاد اون گذاشتمش.
پیامت خصوصی نیست که خصوصی بفرست بگم.
عجب سالی بود96. الحمدلله تمام شد. صبح گفتم خوشبختانه از دام بلا رهیدیم و به 97 رسیدیم. از همون لحظه همون دم به حال بیماری افتادم یه گوشه. و نمی‌دونم دقیقاً کجام درد می‌کنه. :|
خلاصه که اگه نرسیدیم به 97 عیدتون مبارک
پاسخ:
امیدوارم بیماری که من پارسال این موقع تجربه کردم سراغ تون نیاد. 
صحت و سلامتی بهتون برگرده
سال ٩٧ سال ماست مطمینم:)
سلام علیکم
نوروز و سال نو بر شما مبارک!
ان‌شاء‌الله سال جدید خیر و برکت مضاعف برایتان به‌همراه داشته باشد!
پاسخ:
سلام ممنونم
ان شالله برای همگی سال خوبی باشه
سپاس
سلام سلام

ان‌شاءالله سال بعد خیلی بهتر باشه واستون
عیدتون مبارک خانم معلم جان ^_^
پاسخ:
سلام حوا جانم
ممنونم انشالله برای هممون سال خوبی باشه
سلام
سالی سرشار از موفقیت و سلامتی براتون آرزومندم

پاسخ:
سلام ممنونم آقا احسان
نمیدونم چرا کامنت تون رفته بود تو هرزنامه!
ایشالا سالی پر از خبرها و اتفاقات خوب در انتظارتون باشه
عیدتون مبارک
پاسخ:
سلام
سال حال خوب برای هممون ان شالله
عیدتون مبارک:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">