گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

و عید رو به پایان است

جمعه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۷، ۰۵:۰۱ ب.ظ


هوالمحبوب

امروز داشتم به این فکر می کردم که اصلا یاد هدیه ی آقاجون نبودم. پیراهنی که از عید قراره براش بخرم و روز پدر بهش هدیه بدم؛ هنوزم خریداری نشده. از بس که این چند وقته سرم شلوغ بوده و کلی کار برنامه ریزی نشده پیش اومده. الان که دارم حساب میکنم، امسال خیلی خوب شروع شده. روزهای خوبی داشتیم، روز هایی که مختص خودم بوده. برعکس عیدهای دیگه حوصله ام توی خونه سر نرفته و حسابی گشت و گذار کردم. از امروز عصر هم که دارم میرم اعتکاف و مطمئنم خیلی روزهای خوبی خواهم داشت. چندین سال بود که منتظر این فرصت بودم و متاسفانه یا شرایط خودم مناسب نبود یا روزهای غیر تعطیل بود و نمی شد مدرسه رو رها کرد. به هر حال به لطف همکارم امسال قسمت شد و توی اعتکاف ثبت نام کردیم. وسایلم رو جمع و جور کردم و یه شوقی دارم که انگار عازم سفرم. واقعا هم یه سفر در پیش دارم. امیدوارم بتونم بعد از اعتکاف اون آرامشی رو که دنبالش هستم رو به دست بیارم. به یه خلوت حسابی با خدا نیاز داشتم. روزهای بد دارن تموم میشن و دوباره اون نشاط درونی داره بر می گرده شکر خدا. هنوزم معتقدم دو تا گمشده ی زندگی ام رو نباید هرگز رها کنم. برگشتن به آغوش خدا همیشه دلچسبه. عید همتون مبارک باشه و امیدوارم روز پدر بهتون خوش بگذره. اگر هم پدر تون در قید حیات نیست خداوند روح شون رو قرین آرامش بکنه. 

یا علی



  • ۹۷/۰۱/۱۰
  • نسرین

از خوشبختی هایم

نظرات  (۱۱)

سلام :)
اول از همه ولادت حضرت امیر علیه السلام و روز پدر مبارک :)
خدا پدر جان شما رو حفظ کنه ... ان شاءالله

خدا رو شکر که تونستین از تعطیلات استفاده کنین ...

خوش به حالتون برای این سفر معنوی ...
خدا وکیلی دوستان بیانی خصوصاً "قدح" رو فراموش نکنین ...

التماس دعا خانم معلم هم زبان و هم لهجه :)


پاسخ:
سلام
میلاد بر شما هم مبارک
 خداوند همه ی پدر ها رو حفظ کند
حتما به یادتون هستم :)

روز پدر بابای گرامیتون هم مبارک
ایشالا تو اعتکاف حاجت روا بشین دعا واسه بیمارا فراموش نشه
ممنون
پاسخ:
روز پدر بر پدر گرامی شما هم مبارک
من بهشون میگم آقاجون:)
دعا برای بیماران اولویت دعامون بود نگران نباشید.
ان شالله که برآورده به خیر بشه
خدا رو شکر که روزهای بد دارن میرن :) همیشه حالتون خوب باشه ان‌شاءالله.

عیدتون هم مبارک ^_^
پاسخ:
عید توم مبارک حوا جان
ان شالله روزهای بد هیچ کس موندگار نباشه:)
هی خوشتیپ 
من جزو هیچکدوم از دسته بندی ستون کنار وبلاگت نیستم 
خوبه از من لجت نمیگیره ها :) 
بعدشم‌اون شال خیلی آشناست واسم :) 
پاسخ:
 عزیزم:)
اووووووووم فک میکنم بهت میگم تو جزو کدوم یکی شون هستی..
آهان
جر اونایی که دوستشون دارم :)

نمیدونم ترکیب رنگ و طرحش خیلی پر تکراره این 
سلام.
عید شمام مبارک باشه. و ان‌شالله روزهای روشنگری پیش رو داشته باشید. هرچی فکر کردم در این گونه موارد باید چی گفت به نتیجه‌ای نرسیدم.

پاسخ:
سلام
عید مبارک
رسیدن به دانایی، آگاهی و خیلی چیزهای دیگه
مقدمه ی خوبی بود برای یک سال پر بار
در ادامه کامنت قبل:
داشتم فکر می‌کردم به کتاب خسی در میقات. اونجایی که جلال می‌‌‌شینه یه گوشه‌ای و می‌نویسه و دیدم که خسی است و به میقاتی آمده و نه کسی و به میعادی. که میعاد دیدار توست با دیگری. و میقات همان دیدار است با خود. تنها با خویشتن. احتمالاً جملات رو اشتباه نوشتم. ولی فکر می‌کنمم هدف از اعتکاف هم همین میقات باشه. همین دیدار با خود. تنها با خویشتن.
پاسخ:
از کل خسی در میقات فقط همین یه تیکه اش رو خیلی دوست داشتم
اون سالها که وبلاگ نویسی نمی کردم تیکه های کتاب ها رو توی یه دفتری می نوشتم که از خسی در میقات هم همین برش رو انتخاب کرده بودم.
دقیقا تعریف درست و به جاییه
ممنون از یادآوری اش
سلام علیکم
سال نو و عید غدیر مبارک!
ان‌شاء‌الله سال جدید برای شما پر از روزهای خوب باشد!
پاسخ:
سلام
برای هممون ان شالله پر از امید و آرزوهای خوب باشه
سلاام:)
خوب هدیه پدر خیلی مهمه، حتی شده به یه جوراب ساده و خوشرنگ:))
و ولادت امام علی (ع) و پدر جانتان مبارک:)
پاسخ:
سلام
 هیچ وقت این مظلوم نمایی آقایون رو نفهمیدم....
من که هیچ وقت جوراب هدیه ندادم بهشون
ممنونم مبارک شما هم باشه

سلام مجدد
فکر کنم، عید میلاد امام علی (ع) را اشتباه تبریک گفتم. در هر حل ان‌شاء‌الله مبارک باشد!
پاسخ:
سلام
نه اتفاقا ترکیب جالبیه
عیده دیگه به  هرحال :)
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • حال خوب خریداریم:-)
    التماس دعا.
    پاسخ:
    همش در نظرم بودی تو و یک نفر دیگه :)
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • پس چه خوش به حالم:-)
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">