گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

برای تو

جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۳:۵۱ ب.ظ
هوالمحبوب

سلام...

ماه نیستم

که بی اجازه بر بام خانه ات برایم

پلنگ نیستم

که بر صخره ای به تماشای تو بنشینم

زنی دیوانه ام

که ضروریست رویت نشود

تا قواعد مکتوب

همچنان مقدس بماند

تقصیر تو نیست

که صدایت را حق ندارم

تقصیر تو نیست

که از«دوستت دارم»

رگهای من

رودهای مذابند و

آغوشم این همه شعله ور

و اگر دنیا

دیوانه ها را به رسمیت نمیشناسد

تقصیر تو نیست محبوب من!

ببخش اگر چنان تلخم

که اوقات تو را شیرین نمیکنم

قسم میخورم نمیدانم این کولی در گلوی من چه میکند؟!

حالا پرهیز کن از این دیوانه

که رام نمی شود

که آرام نمیشود

پرهیز کن از من

و دعا کن برای زنی که دلتنگی هایش را

چون جنینی مرده حمل میکند

و در بازوهایش

یک جفت بال بی تاب  پنهان است

#فاطمه_سالاروند

  • ۹۷/۰۲/۰۷
  • نسرین

یاد بعضی نفرات

نظرات  (۱۶)

توکل به خدا
پاسخ:
:)
انتخاب زیبایی بود
ممنونم بابت مطلب دلنشین
پاسخ:
گوارای وجودتان
امان از دلتنگی...
پاسخ:
:(
خیلی قشنگ بود... اشکم دراومد :((
پاسخ:
ای جانم
ببخشید:(
^_^
پاسخ:
:)
آآآآآآیریلیق آآآآآآیریلیق
آآمااان  آآیریلیق

هـــــربیر دتدن اولار یامان  آیریلیق
پاسخ:
:(
نمی دانم این فاطمه سالار وند در گلوی تو چه میکند؟ :)
پاسخ:
:(
مطلبتون عالی بود

[url=https://www.parsaya.com/wedding-hall]تالار عروسی[/url]

[url=https://www.parsaya.com/wedding-hall]تالار پذیرایی[/url]

 [url=https://www.parsaya.com/wedding-hall]سالن عروسی[/url]

[url=https://www.parsaya.com/wedding-garden]باغ تالار[/url]

[url=https://www.parsaya.com/wedding-garden]باغ عروسی[/url]


پاسخ:
الان سرمو بکوبم به میز خوبه؟
غصه نداره که عاشق شدن!
یه طرفه هم باشه مهم اون حس و حرارتشه که آدم تجربه میکنه :)
پاسخ:
مگه من گفتم غصه داره عاشق شدن؟
پس این :( چیه در جواب من؟
پاسخ:
امان از درک نشدن
چم ...
پاسخ:
وات؟
سلام آذری قیز 
مندع آذریم خوشحال اولام باش ووراسان
موفق اولاسان
پاسخ:
سلام
ممنون از لطف تون
شما هم موفق باشید
با تشکر از مطلب مفیدتون

پاسخ:
کجاش مفید بود دقیقا؟
دیوانه ها را به رسمیت نمیشناسند :)
پاسخ:
:)
سلام 
پست هاتون منو یاد دوستم که اتفاقا قبلا وبلاگنویس بود میندازه.
جالبه ایشون هم مثل شما  معلم بودند.
ولی اون کورد بود شما گویا نیستین.
موفق و سلامت باشین 

+
این بیت شعر قشنگ بود 

قسم میخورم نمیدانم این کولی در گلوی من چه میکند؟!

حالا پرهیز کن از این دیوانه

که رام نمی شود

که آرام نمیشود


ممنونم 

پاسخ:
سلام
امیدوارم یادآوری خوبی باشم براتون:)
ممنون از حضور گرم تون

  • آرایش عروس
  • خیلی خوب بود ممنون
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">