گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

نصایح یک عدد سینه سوخته

چهارشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۲۰ ب.ظ

هوالمحبوب

از من به شما نصیحت:

هیچ وقت پیج برادرتان را فالو نکنید، چون مجبورید هربار که عکسی را منتشر میکنید، متلک هایش را درباره ی دوستان تان، زیبایی دوستان تان، دلیل مجردی دوستان تان، آرزوی شوهر برای خودتان و دوستان تان را تحمل کنید، اما اگر فالو کردید حتما امکان نمایش استوری ها را برایش ببندید، وگرنه مجبور می شوید از شدت عصبانیت بترکید، چون در این صورت یا عکس خواهرزاده های مشترک تان را از روی استوری هایتان کپی خواهد کرد، یا به عاشقانه هایتان گیر خواهد داد، یا با پست های سیاسی کلافه تان خواهد کرد!

اگر کانال دارید و میخواهید در این کانال راحت فعالیت کنید، هیچ وقت آدرسش را به خواهر بزرگتان ندهید، چرا که هر وقت پست عاشقانه ای بگذارید؛ مجبور می شوید به او توضیح دهید که عاشق نشده اید و کسی به شما خیانت نکرده و او می تواند با خیال راحت به زندگی اش بپردازد.

اگر پسر عمه ی مودب و ماخوذ به حیایی دارید، هیچ وقت تحت هیچ شرایطی شماره تان را به او ندهید، آدم های مودب و ماخوذ به حیا، با پست های دو کیلومتری اغلب سیاسی کفرتان را در می آورند! پیام های صد در صد فورواردی شان که اغلب ماهیتی ضد احتکار، ضد تبلیغ، ضد شعار و ضد خیلی چیزها دارد، تنها می توانند بخشی از اعصاب خردی هایتان به شمار بیایند.

اگر پسرخاله ی دور از وطنی دارید که به شدت احساس دلتنگی برای خانه و خانواده می کند، حتما در اسرع وقت بلاک کنید و اصلا هم به روی مبارک تان نیاورید که چنین عملی را مرتکب شده اید و گرنه پیام های صبح بخیر و شب بخیری را که از گروه ها و کانال های متعدد برایتان می فرستد؛ نه تنها باعث انبساط خاطرتان نخواهد شد، بلکه شما برای محدود کردن دایره ی فامیلی مشتاق تر هم می کند قطعا!


+نصایح مرا جدی بگیرید.....

+چرا فامیل را نمی تواند بلاک کرد!؟

+عکس کاملا بی ربط است!

  • ۹۷/۰۷/۱۸
  • نسرین

از دغدغه هایم

نظرات  (۳۴)

دلتون حسابی پره ها :)))
پاسخ:
خیلی :)
:)
مرسی بابت نصیحتای خوب و مفیدتون ...
با اون پسر عمه خیلی موافقم!! :)))
پاسخ:
یعنی فقط یه دونه از پیام هاشو اگه خونده باشم :))
من با خواهر و برادرام و کل اهل فک و فامیل و در و همسایه هیچکدوم از این مشکل ها رو ندارم و خیلی راحتم باهاشون و اتفاقا خیلی برام جالبه که میبینم و میشنوم که خیلیا با این قضیه مشکل دارن! واقعا اذیت میکنن؟ گیر میدن؟ چجوری اخه؟🤔
من با خواهر و برادرام و کل اهل فک و فامیل و در و همسایه هیچکدوم از این مشکل ها رو ندارم و خیلی راحتم باهاشون و اتفاقا خیلی برام جالبه که میبینم و میشنوم که خیلیا با این قضیه مشکل دارن! واقعا اذیت میکنن؟ گیر میدن؟ چجوری اخه؟🤔
من با خواهر و برادرام و کل اهل فک و فامیل و در و همسایه هیچکدوم از این مشکل ها رو ندارم و خیلی راحتم باهاشون و اتفاقا خیلی برام جالبه که میبینم و میشنوم که خیلیا با این قضیه مشکل دارن! واقعا اذیت میکنن؟ گیر میدن؟ چجوری اخه؟🤔
پاسخ:

نه بابا اصلا بحث گیر دادن نیست که.
برادر بیچاره ی من تنها کاری که به عنوان برادر بزرگتر بلد نیست گیر دادنه. اصولا توی این زمینه آدم روشنیه.
منم با کل فامیل راحتم، تو کانالم، تو پیجم شعرها و مطالب عاشقانه میذارم اغلب نگرانی هم بابت قضاوت کسی ندارم. محتوای پست طنزه عزیزم😊

  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • از دستاوردهای شایان ذکرم توی زندگی میشه به نداشتن اکانت اینستاگرام، و عدم عضویت توی گروه تلگرام فامیلی اشاره کردD:
    پاسخ:
    منم فامیلو دوست دارم 
    پست سیاسی و پیام فورواردی نه
    عجب !!!
    پاسخ:
    مش رجب😁
    اون گوجه هه رو میشه نصف کنید؟
    منم میخوام
    پاسخ:
    گوجه دارم
    درسته اش رو میدم بهتون
    ولی راجع به خرمالو شوخی ندارم😊
    من کلا شماره‌مو به فامیل جماعت غیر از یه دوتا پسرعموم و خاله‌م ندادم! تازه تا همین یکی دوماه پیش داداشم شماره‌مو حتی نداشت :دی 
    پاسخ:
    من مشکلی ندارم زیاد
    اگه پیام فوروارد نکنن😁
    من همکارامو در یک حرکت انتحاری تو اینستا بلاک کردم آدرس وبلاگمو کسی نداره، شماره هیچکس از فامیل رو ندارم و هر کی هم هستبلاکه یه دختر خاله دارم خیلی ناله میکنه بلاکش کردم. الان دو تا دختر عمه و همین دختر خاله ناله اییم فالوم میکنن اینستا که اصلا آدم های مهمی نیستن در کل تو مجازی راحت راحتم:) 
    پاسخ:
    نه بابا 
    من در این حد خشن نیستم😁😁😁
    کیوی برا سوختگی خوبه :) 
    عاشششششق خرمالو ام 
    پاسخ:
    بفرما
    قابل نداره
  • عبداله رضوی
  • عجب
    پاسخ:
    چیش عجیبه؟ 
  • آشنای غریب
  • دختر خاله و دختر دایی رو نگفتین؟

    اونا رو هم بگین بی نصیب نمونن:)
    پاسخ:
    با اونا در صلحم
    چون فقط قربون صدقه ام میرن
    پیام فوروارد نمیکنن😂
  • عبداله رضوی
  • نگفتم عجیبه
    پاسخ:
    چرا عجب
    ببین
    اگه تویتری بودی نمی گفتی این خرمالوئه
    تویتر نیستی دیگه
    پاسخ:
    نه به روز نیستم
    خوشبختانه
    از ژان وال ژان چه خبر ؟
    پاسخ:
    سلام داره خدمت تون :)
    راستی چرا برای این پست این همه کامنت تکراری گرفتم من ؟
    از ژان وال ژان چه خبر ؟
    پاسخ:
    سلام داره خدمت تون :)
  • آنیا بلایت
  • من و خواهر کوچیکه‌م خیلی باهم شوخی داریم و همیشه من استوریای جدیش رو با شوخی و اینا ریپلای می‌کنم و بعد یه مدت فهمیدم استوریاش رو از من هاید کرده =')))))) قلبم شکست =')))
    پاسخ:
    بیچاره دیگه حسابی کفری شده از دست تون لابد :)
    منم از دستاوردها و موفقیت‌های زندگیم همین چیزهاییه که حورا گفت :))
    تازه پسرخاله‌ی دور از وطن و پسر عمه‌ی ماخوذ به حیا که شماره‌ام رو داشته باشه هم ندارم :))) 
    دیگه چی؟ استوری عاشقانه‌هام هم خانواده چیز خاصی نمی‌پرسن چون میدونن من عاشق شعرم و استوری‌هام صرفا شعره، همین :)
    جاش دوستانی دارم بهتر از آب روان که هر روز میپرسن فرشته عاشق شدی؟ هر چی هم تکذیب کنی قبول نمیکنن :))
    پاسخ:
    من اصل اگروه خانوادگی نداشتم از اولش:)
    چقدر خوش به حالته پس :)
    به استوری های منم کسی گیر خاصی نمیده فقط یکم مورد تمسخر واقع میشدم که اینم بعد از مخفی کردن استوری از جناب برادر تا حدود زیادی مرتفع شده :)
    دوستای من چون مثل خودم خل و چل و دیوانه اند و نود و نه درصدشون ادبیات خوندن مثل خودم میفهمن که یه ادبیاتی با عشق زندگی میکنه حتی اگر معشوق زمینی نداشته باشه:)
    خوشبختانه بین منو فامیل فاصله زیاده و خوشبختانه تر همه اشون به این درک رسیدن.
    خوشبختانه تر اینکه داداشهام جدیدا بقدری سرگرم زندگی و کار و باز زندگی ان که تو یه عمل انتحاری اینستاهاشون رو دیلت زدن و خوشبختانه ترتر اینکه از همون اول بهشون توضیح دادم پیج اینستام رو صرفا به اصرار چندتا دوست و فقط برا دوستام ساختم. 
    ولی خب با این همه خوشبختی دست انداختن اینجانب از تفریح های همیشگیشونه بنابراین راست راست راه برم هم دلیلی برای دست انداختن پیدا خواهند کرد.
    "صلوات"
    پاسخ:
    میگم من  مشکل چندانی با فامیل ندارم، کلا آدم فامیل گریزی نیستم
    فقط به این شرط که ازم نپرسن چرا ازدواج نمیکنی
    یا چرا اینقدر طاقچه بالا میذاری!
    داداش منم طفلی بچه ی خوبیه ولی این گیر دادن هاش یه مدت حسابی کفری ام می کرد
    الان دیگه بعد آن بلاک پسر خوبی شده کامنت نمیده زیر پست هام :)
    داداشها کاری جز دست انداختن خواهر ها ندارن
    مام کنار اومدیم سالهاست :)
    سلام 
    آخ آخ گفتین :)))
    مورد دو واقعا همینطوره :|:)

    ولی موارد دیگه رو تجربه نداشتم ولی قول میدم همه نصایح تون رو هیچوقت فراموش نکنم :))
    ممنونم بابت راهنمایی تون :)
    و 
    درضمن خدا صبرتون بده :))
    پاسخ:
    :)

    خواهرم جدی جدی نگران میشه:)
    علاوه بر اینکه شگفت زده هم میشه از قلمم و از شعرهام :)
    مرسی که آگاهید به تاثیر این نصایح :)
    راستی مرسی بابت اولین کامنت :)
  • صبورا کرمی
  • واقعا چرا نمیشه فک فامیلوانداخ بیرون و یه لیوان آب روش سر کشید؟ 😣😐😑
    پاسخ:
    من مشکلی با فک و فامیل ندارم اتفاقا
    باهاشون خوش میگذره
    همین پسرخاله و دختر خاله اگر حرف های معمولی بزنن دوست شون دارم
    ولی وقتی پست فوروارد میکنن دلم میخواد بزنمشون !
  • مریــــ ـــــم
  • کی گفته نمیشه بلاک کرد
    خیلی هم راحته
    :دی
    منتها بهتره بعدش دیگه نبینیشون
    چون اگه خیلی پررو باشن و به روت بیارن بازمیمونی از جواب دادن

    پاسخ:
    من دست به بلاکم خوبه اتفاقا
    چند روز پیش داداشمم تو اینستا بلاک کرده بودم
    اونم منو تو تلگرام!
    ولی این مانع نمیشد که پست های آمد نیوز رو برام نفرسته!
    یعنی آن بلاک میکرد پست رو میفرستاد دوباره بلاک می کرد :)
    چنین برادر خجسته ای دارم من
  • فاطمه سادات داوری
  • ناراحت نشو عادت می کنی؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    ناراحت نیستم
    عادت هم نکردم ولی کلا بار طنز داشت پست برام :)
    من خودم از اون برادر هایی هستم که توی مورد اول ذکر کردی:))))

    پاسخ:
    خسته نباشید :)
  • آقاگل ‌‌
  • تازه من فامیلا رو ریختم تو وبلاگا :))
    پاسخ:
    :))
    آخه شما مطالب خصوصی و شخصی تون رو توی وبلاگ منعکس نمیکنید پس مشکلی هم پیش نمیاد،
    من دنبال یه فضای امن میگشتم برای زدن حرف دلم
    مجبور شدم دیگه همه ی قضاوت ها رو نادیده بگیرم و به راحتی حرف بزنم هرجا شد
    الان دیگه نظر بقیه برام مهم نیست اصلا
    واقعا چرا اینقدر طاقچه بالا میذاری!

    +مشکل از گیرنده است در مقوله ی کامنت های تکراری
    پاسخ:
    چون دلم میخواد :)
    مشکلم چیه دقیقا؟
    خواهش میکنم :)
    و اولین کامنت نبود چندین بار من اومدم اینجا :))
    حالا یا با این اسم یا با اسم باران :))

    خواهر منم همین شکلی است :|:)
    درکتون میکنم چون خودم کشیدم :|:)

    بماند فقط خواهرم نیست دو تا از داداشامم که تو کانال رفت و آمد دارند مثل خواهرم عمل میکنند :|:))

    پاسخ:
    پس من متوجه نشدم که شما همون وارانی:)

    ای جانم :)

     رفتار خواهر من بیشتر نگرانی توام باخوشحالیه بابت عاشق شدنم :)
  • جناب منزوی
  • یعنی خدارو شکر تنها دارایی من از مجاز وبلاگه که هیچ فامیلی هم نمیدونه :)
    یه مدت هم شماره تلفن های بستگان رو مسدود کردم، ککم نگزید :)
    پاسخ:
    منم یه زمانی تنها داراریی ام همین بود
    اما الان زیاد شده دارایی هام :))
    من از بلاک کردن خیلی خوشم نمیاد مگر اینکه کسی اذیتم کنه
  • حامد سپهر
  • خواهرم با دختر داییم که یکی از بازیگرای سینماس میونه شون شکرآب شده بلاکش کرده به منم دستور داده بلاکش کنم منم بهش میگم منکه باهاش مشکلی ندارم تازه صفحه ش هم بازه نیاز به بلاک کردن نداره
    خلاصه داستان داریم سر این اینستا:))

    حامد هستم یک فروارد کننده مطالب سیاسی اجتماعی در گروه تلگرام فامیلی :)) واااالا بخدا چون تا بخوای یه مطلب عشقولانه بزاری کلی باید جواب بدی
    پاسخ:
    چه با حال :)

    من مشکلی با قسمت عاشقانه اش ندارم چون کلا فازم عاشقانه است به خاطر رشته ای که خوندم :)

    یه انسان بزرگی میگفت، مردها اگر بحث سیاسی نکنن فکر میکنن مرِ مرد نیستن :))

    من توی صفحه ی چت خودم و برادرم کل مطالب آمد نیوز رو دارم

    که هیچ کدوم رو نخوندم، فیلم هاشم دانلود نکردم :)


  • احوال نویس
  • خخخ😂
    خیلی خوب نوشتین:)
    پاسخ:
    ممنونم😁
  • پریسا سادات ..
  • حتما استفاده خواهیم کرد:)
    پاسخ:
    ممنونم 😁😁😁
  • آسـوکـآ آآ
  • کلا به هیچ کدوم از بستگان آدرس صفحات مجازیت رو نده، تمااااام.
    پاسخ:
    من آدرس نمیدم، خودشون پیدا میکنن😁
    کاملا درست فرمودین
    پاسخ:
    متشکرم که موافقید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">