گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

قسمت

يكشنبه, ۱ دی ۱۳۹۸، ۰۳:۲۲ ب.ظ

هوالمحبوب


برای دی ماه امسال، هیچ برنامۀ سفری نداشتم، یعنی اصولا اونقدر گرفتار پروسۀ کاری هستم که به سفر فکر نمی‌کنم. هفتۀ پیش که خانواده راهی مشهد بودن، هرچی اصرار کردن که توام بیا، گفتم نه، من دو روز مرخصی نمی‌گیرم برای دل خودم که بچه‌ها از درس بیوفتن. اونا بدون من رفتن، ولی مشهد مه‌آلود بود و هواپیما نتونست بشینه.
وقتی برگشتن تبریز غم رو تو نگاه تک‌تک‌شون می‌خوندم. حالا که هوای مشهد مساعد شده، شرکت هواپیمایی بهمون اطلاع داده که سه‌شنبه می‌تونه برامون بلیط رزرو کنه. با مامان رفته بودیم کافی‌شاپ، تو راه برگشت راجع به سه‌شنبه بهم گفت. یهو دلمو زدم به دریا و به خواهرم زنگ زدم که برای منم بلیط بگیره. چون تا سه‌شنبه تعطیلیم و فقط چهارشنبه رو باید مرخصی بگیرم. وقتی مریم زنگ زد و گفت بلیط برای سه‌شنبه جور شده، یه جونی دوید تو رگام. انگار هنوز باورم نشده بود که دارم می‌رم مشهد.
سه‌شنبه نماز عصرتو حرم خواهیم بود ان‌شا‌الله:)
از اون سفر یهویی‌ها و دعوتی‌هاست که می‌دونم طلبیده شدم. هر بار که می‌رم مشهد، یه حس غریبی دارم. حس خوب و بد توام می‌شه با هم. دو سال پیش که تابستون با دوستام رفته بودم، چندان سفر خوشی نبود، یعنی نتونستم خودم رو سبک کنم و برگردم. یه چیزی تو وجودم سنگینی می‌کرد که بارش رو تا همین لحظه دارم با خودم می‌کشم. برای همتون دعا می‌کنم. آرزو می‌کنم در کنار تمام غم‌ها، نبودن‌ها، نداشتن‌ها، نشدن‌ها و نرسیدن‌ها، یه حال خوبی برای ادامه دادن پیدا کنید، یه نوری که بهتون جهت بده برای بهتر شدن زندگی. خیلی دلم می‌خواست دوستان مشهدی رو توی این سفر ببینم. امیدوارم برنامه‌هاشون جور باشه و بتونیم یه قرار بذاریم.

  • ۹۸/۱۰/۰۱
  • نسرین

از خوشبختی هایم

نظرات  (۲۱)

نسرین جون امیدوارم که سبکبال و حاجت روا برگردی :) بهت خوش بگذره...سفر بی خطر

پاسخ:
ممنونم عزیزم
ان شالله :) 
  • سید مهدی
  • منم با همین اسم دعا کنید. ممنونم :) 

    پاسخ:
    چشم آقا سید حتما:) 
  • دُردانه ⠀
  • میشه یه یاسین سر قبر شیخ نخودکی از طرف من بخونی؟ :دی

    اگر فرصت نکردی یه فاتحه بخون

    اینم نتونستی یه صلوات

    دیگه اینم نشد یاد من بیافت فقط

    به امام رضا هم بگو نسرین سلام رسوند گفت خیلی دوستتون داره 

     

    پیر پالان‌دوز هم برو اگه فرصت کردی

    اونجا هم یاد من بیافت دعام کن

    نماز صبح رواق غدیر گل میدن اونجا هم برو

    عدد ۳ رو هم پیامک کن به ۸۸۰۰ برای غذای حضرتی

    پاسخ:
    یس رو حتما می‌خونم با اون بخشش مشکلی ندارم.
    فقط پرسیدن مزار نخودکی همیشه با یه لبخند ملیح از جانب خادمان حرم مواجهه:)
    امیدوارم قسمت بشه و وقت بکنم همه رو انجام بدم.
    چه خوبه که تو همیشه دست پر میای اینجا😊
    ممنونم بابت این اطلاعات

    برای من و خواهرمم دعا کن .انشالله خدا مراد دلت رو بده😍😍

    پاسخ:
    حتما بهار عزیزم :)
    قربانت

    پس فردا? 

    پاسخ:
    سه‌شنبه عصر اونجاییم ان شالله 
  • فاطمه (مرضیه)
  • آخ آخ...می چسبه به دل آدم این ریارتها

     

    ان شالله کلی سفر خوبی باشه

    پاسخ:
    خیلی این یهویی بودنش خیلی دلچسبه:)
    ممنونم عزیزم 

    الهی دست پر برگیری :)

    التماس دعا‌.خیلی ‌..

    پاسخ:
    فدای تو آبان عزیزم
    حتما دعا می‌کنم برات😍
  • لافکادیو ‌‌
  • از طرف ما هم سلام برسون.

    پاسخ:
    به‌به چشمان روشن:)
    حتما حتما
  • دُردانه ⠀
  • آره من وقتی پرسیدم نمی‌دونستم دقیقا کیه و برای چی ملت میرن اونجا. فاتحه خوندم برگشتم. فرداش بهم گفتن چه حاجتی میده خودم خنده‌م گرفت :))

    تو همون زیرزمینه. زیر ساعت دیواری. یه خادم خانوم هم وایستاده که هم سؤالا رو جواب بده هم نذاره آقایون برن

    پاسخ:
    تو یکی از صحن هاست قبرش تو حیاط.
    آره میدونم اصلا خادم آقا و خانم فرقی نداره :)
    ان شالله که یادم بمونه سر بزنم
  • حامد سپهر
  • میگن اینجور سفرهارو آقا خودش باید بطلبه همینه دیگه
    نایب‌الزیاره ماهم باشین التماس دعا

    سفر بی‌خطر ایشالا

    پاسخ:
    بله واقعا همین‌طوره.
    چشم حتما
    ممنونم:) 
  • رحیم فلاحتی
  • سفر بی خطر ! لطفن پنجره ی فولاد رو آروم تکون بدید !

    پاسخ:
    ممنونم :)
    من به پنجره فولاد اعتقادی ندارم چون قدیما فقط یه مسیر ارتباطی به حرم بود برای کسایی که عابرن و فرصت زیارت ندارن. 
  • آقاگل ‌‌
  • اگر شد که برای من هم دعا کن. :)

     

    پاسخ:
    سعی خودمو می‌کنم :) 
  • در مسیر شدن
  • منم میخوام لطفاً

    دعا

    مشهد

    زیارت

    نماز

    راز و نیاز

    پاسخ:
    حتما
    حتما
    به روی چشم. 
    باید از شگردهای شباهنگی استفاده کنم برای این که یادم نره

    سلام

    خوبی نسرین جان

    ان شاالله به سلامتی بری و برگردی

    مشهد عالیه

    حال و هوای حرم

    برای ما هم دعا کن

     

    ان شاالله با حال خیلی خوب و انگیزه های زیاد و درجه 1 برگردی

    پاسخ:
    سلام سارینا جان
    ممنونم 
    عالی شکر خدا. 
    حتما عزیزم اسمتون ثبت شد. 
    ان شالله :) 

    بهترین دعای ممکن رو میکنی

    سفرت بی خطر

    پاسخ:
    ممنونم نازنین:) 

    سلام

    سفر بی‌خطر. حاجت‌روا به خیر برگردین ان شاء الله. چقدر این قسمت خوب بود:‌ «یه نوری که بهتون جهت بده برای بهتر شدن زندگی».

    ممنون می‌شم پیش امام رئوف برای سلامتی مادرم دعا کنین و نائب‌الزیاره ماهم باشین.

    پاسخ:
    سلام
    ممنونم راحیل جان، امیدوارم همه حاجت روا برگردن مام کنار بقیه.
    عزیزم خداوند شفاشون بده، چشم حتما دعا می‌کنم براشون. 
    تو لیست دعای عصر اسمتون ثبت شد:) 
  • جناب منزوی
  • زیارت قبول باشه :)

    التماس دعا دارم ازتون

    پاسخ:
    ممنونم جناب منزوی.
    رفتین تو لیست دعای ظهر :) 

    خــــــــــیلی ممنون. سلامتی روزی همیشگی خودتون و عزیزانتون باشه.

    پاسخ:
    🌹🌹🌹🌹🌹
  • جناب منزوی
  • یک دنیا ممنونم، اجرتون با امام رئوف

    پاسخ:
    🌹🌹🌹🌹

    زیارت ها قبول. حرم رفتن دل آدمو روشن میکنه.

    پاسخ:
    ممنونم، ان شالله که قسمت شما بشه به زودی 
  • حمید آبان
  • باید سفرنامه رو از اینجا شروع میکردم به خوندن :)

    چه ماجرای جالبی داشته این طلبیده شدن و سفر مشهد شما :)

    پاسخ:
    ولی من برعکس شما از آخر شروع کردم به تایید کردن:)
    بله خیلی جالب بود😊

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">