گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

هر خبر خوب، یک امتیاز

جمعه, ۲۰ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۰۵ ب.ظ

هوالمحبوب 

توی این چند روز آنقدر سایت خبری، تحلیلی، شخم زده‌ایم که جانمان بالا آمده. کاری از هیچ کس ساخته نیست. جانمان برای همدیگر هم که در برود، وسط بحث‌های سیاسی، کوتاه نمی‌آییم. حالا جان مادرتان، توی این سیاهی مزمن و خطرناک که به جانمان افتاده، یک ذره‌بین بردارید و آن خبری را برایم بنویسید که لبخند به لبتان نشانده. توی این چند روز برای چه اتفاقی خندید؟ سخت است می‌دانم اما برای سلامتی جسم و روح خودمان هم که شده بیایید یکم کنار هم بخندیم و دل تکانی کنیم.
تولد ثریا و عاشقانه‌های این چند روزش، برفی که این چند روز باریده، خبرهای چاپ کتاب، پذیرش مقاله چند نفرتان، خبر تایید کتابم از نظر علمی، کسب رتبه اول جشنواره اقدام پژوهی ناحیه، خنده‌های دوستانم وقتی سوغاتی هایشان را می‌گرفتند.

این‌ها خبرهای خوب من بود. حالا شما بگویید. 

  • ۹۸/۱۰/۲۰
  • نسرین

از خوشبختی هایم

نظرات  (۱۶)

استوری دیروز اینستام با اندک فالوورام نگرانم کرد، اینکه منم مثل تو خبر خوش خواسته بودم ولی انگار که سخت پیدا میشه.

من زیاد غمگین نیستم اینروزا اینو به پای خبر خوش و توانم میزارم. :)

پاسخ:
همین هم غنیمته، همین که تلاش کنیم فرو نریم غنیمته.
آره ایده پست از اونجا اومد و از یه چیز دیگه که نخواستم اشاره کنم. 
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • اگه تولد خبر خوب محسوب میشه، منم واسه تولد یه عزیزی نقاشی کشیدم و بهش هدیه کردم:-) 

    اولین نمره‌ای که توی کارنامه این ترمم ثبت شد، نمره ۲۰ بودD:

    چند ساعت پیش هم دوستم می‌گفت مامانش پرسیده امتحانتون چیه؟! اونم گفته: تکنیک پالس. بعد مامانش شنیده تکنیک پاس! بنده خدا فکر کرده ما یه درسی هم داریم که بهمون تکنیک‌های پاس کردن یاد میدنD: 

     

    پاسخ:
    به‌به چه همه خبر خوب😘
    تولدش مبارک باشه دوستت 
    باریکلا خانم مهندس بیست گرفتی😍
    وای مامانشون، عزیزم 😁😍😘
  • بیست و دو
  • اینکه معلوم شد رگای قلب مادرم بسته نیست.

    و اینکه منتظر یه جشنم و دارم کم کم کاراشو میکنم و همین انگیزه ی این روزامه.

    شاید ساده به نظر برسه اما با چندتا از دوستان قدیمیم توو این چندروز حرف میزدم خیلی حالم بهتر شد و خیلی خاطرات خوب برام دوباره زنده شد.

    پاسخ:
    الهی شکر همیشه سلامتی باشه و جشن و شادی.
    حرف زدن با دوستان قدیمی مثل یه مسکن عمل می‌کنه غم و غصه رو میشوره می‌بره 😍

    اخر هفته‌ای که بیاد دارم اول میرم زیارت و بعدش هم بعد از چندماه میرم خونمون :)

    این‌ خبر خوب این روزهای منه که فکر کردن بهش لبخند به لبم میاره :)

    + برام دعا کنید با دل خوش برم خونمون :)

    پاسخ:
    آخر ترم و نفس کشیدن و چند هفته بی‌خیالی خیلی می‌چسبه😍
    الهی با دل خوش و سلامت بری و کلی بهت خوش بگذره و دلت باز بشه وقتی برمی‌گردی کاشمر. 
  • حامد سپهر
  • سلام حال ما خوب است ولی تو باور نکن

    پاسخ:
    سلام!
    اینو که همه می‌دونیم، قراره تو این پست خبر خوب بدین، حتی کوچیک و کم اهمیت

    Hamun dishab mikhastam benevisam barat ke: ta'yid e elmi e ketabet ye post e jodagune mikhast abaziii 

    😉

    Paziresh e maghale: man balad nistam benevisam va hala 

    Bara madrakam niaz daram va

    Procee ash balay e 3 4 mah vaght lazem dare 

    :/ 

    پاسخ:
    راجع به تایید علمی نیاز نیست پست جدا بذارم، هر وقت چاپ شد اونوقت میام می‌نویسم و یه شماره کارت هم می‌ذارم اون بالا که بیایین بخرین😁
    مقاله نوشتن رو دوست دارم، هر چند قصد دکتری خوندن ندارم و نمیرم سراغش. توام سختش نکن، فقط شروعش سخته اراده کنی حتما از پسش برمیای. 

    Ah bebakhshid gharar bud khabar e khub bedim :| 

    پاسخ:
    بدو بیا چند تا خبر خوب بده :) 
  • کوالای پیر
  • سلام

    دو روز پیش تولد خواهرکوچیکه بود و باورم نمیشه ۱۲سالش شد :)

    دیروز تهران برف اومد کم بود و زودم تموم شد اما لبخند اورد :)

    دوتا از امتحانا که فکرمیکردم خیلی بددادم نمره اشون اومد ۱۹ و ۱۹.۲۵ :))

    امروز از استوری آیبک با اقای الو اشنا شدم و انگاری یه امید و انگیزه‌ای تو وجودم زنده شد (:

    پاسخ:
    سلام
    تولدش مبارک ان شالله تنش سالم و لبش خندون باشه همیشه:)
    به‌به چه خوب، تو از اون درس خونایی نیستی که همش می‌گن نخوندم بعد تهش نمره اولو می‌گیرن؟؟ 😁
    نمی‌شناسم این آقایون رو ولی خوشحالم بابت انگیزه‌ای که بهت دادن. 
    مرسی از کامنت انرژی بخشت
  • سید مهدی
  • تاریخ عروسیمون رو مشخص کردیم. فقط از زمین و زمان درخواست داریم اونموقع اتفاق وحشتناکی نیفته :))

    پاسخ:
    با اختلاف خیلی زیاد این بهترین خبر خوش بین کامنت‌ها بود.
    الهی به خیر و خوشی و سلامتی برگزار بشه مراسمتون. 
  • آقاگل ‌‌
  • برای من، پنجشنبۀ اول دی‌ماه قبل از شروع این بحران‌ها پنجشنبۀ خوبی بود. بعد از اون چند روزی همه درگیر بودیم. ولی بعدش، خبر قبولی مرحلۀ اول آزمون رو گرفتم. دیگه چندتا کتاب سفارش داده بودم که رسید. دیگه از سرماخوردگی و عوارضش خلاص شدم و دو سه روز فقط غذای سرخ‌کردنی خوردم. دیگه یکی دو روزی هست دوباره برگشتم سر کارهام و خوب داره پیش میره. یک خوانندۀ جدید پیدا کردم. دیگه امروز رفتم جمعه‌بازار و یک شلوار راحتی خریدم. الان هم نشستم و دارم پفک هندی می‌خورم. گفتی هر خبر خوب یک امتیاز داره. سعی کردم هرچیزی رو که می‌شه توی کادر جا بدم. :)))

    پاسخ:
    امیدوارم تو بقیه مراحل هم موفق باشید.
    قسمت من نبود امسال هم. 
     زندگی دیدن همین شادی‌های کوچیکه.
    جزئیات کوچیک می‌تونن باعث ایجاد شادی‌های بزرگ بشن. 
    همیشه سالم و سرحال باشید. 
  • رحیم فلاحتی
  • باعرض پوزش !گشتم ولی چیزی توی بقچه ی مغزم پیدا نشد که نشد !

    پاسخ:
    حتما خوب نگشتین! 
  • رحیم فلاحتی
  • اطرافم غبار آلود و تاریک بود. چشم برم دوباره بگردم !

    پاسخ:
    دارم از شادی‌های خیلی کوچیک صحبت می‌کنم.
    چشمتون پرنور. 
    منتظرم:) 
  • بانوچـه ⠀
  • مرسی که تولدم جزو خبرای خوبت بود...

    راستش خبر خوب اینکه در مورد کتاب روانشناسیت توی کانالت خوندم، خبر خوب اینکه فرشته میخواد برگرده، خبر خوب اینکه چند نفر از ژله هایی که درست کرده بودم تعریف کردن، از متنی که نوشته بودم و صدام که متن رو خونده بودم... اینکه شاید همین روزا بتونیم بریم مشهد.

    پاسخ:
    مرسی عزیزم 😍
    دیگه نمی‌دونم بگم که شادی هامون ادامه دار باشه یا نه. 
    حتی نمی‌دونم این پستو نگه دارم یا نه. 
    ان شالله به زودی از مشهد برامون پست بذاری عزیزم 

    سه تا از امتحان هامو دادم و فکر کنم این سه تا ترسناک تر بودن و بازم قکر میکنم نمره خوب میگیرم.

    چیز دیگه به ذهنم نمیرسه

    پاسخ:
    ان شالله عالی باشه نتایجش😍

    ممنون

    پاسخ:
    😊❤️🌹
  • مریــــ ـــــم
  • کرمان‌برف باریده نسرین‌. من هیچوقت و هیچوقت‌همچین‌برف قشنگی رو ندیده بودم. خیلی‌حالم رو خوب کرد. خندیدم. خیلی واقعی. بعد از یک هفته خندیدم خیلی واقعی. نسرین بابام یه کم مریضه. ولی فکرمیکنم داره بهتر میشه. نسرین داداشم، همین آخری که رو اعصاب همه بود، خیلی قشنگ شده، برام بستنی میخره، آدم شده، بلاخره اینکه از خرشیطون پیاده شده. نسرین از خونه تا محل کارم کلی آدم هست که بهم با لبخند سلام میکنن. حالمو خیلی خوب میکنن.

    پاسخ:
    الهی شکر 😍
    تبریزم برف خوبی داره می‌باره این چند روز. 
    ان شالله که رفع کسالت بشه. 
    منظورت باقره دیگه؟ اون طفلی که خیلی خوبه😁
    تازه کلی هم طرفدار داره😌
    الهی شکر 
    لحظه‌های زندگیت پر از این شادی‌ها و حال خوب😘

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">