گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

اول‌مین‌جی اوباشدان

شنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۴:۲۸ ق.ظ

هوالمحبوب


محبوب ازلی و ابدی‌ام سلام.

باز هم دلی پر برایت سوغات آورده‌ام، از خشم‌های فرو‌خورده، از بغض‌های کال، از زخم‌های به چرک نشسته، از بال‌هایی که پرش دادم و شکسته‌بال باز گشتند.

دل پر چین و چروکم را یدک‌کش کرده‌ام تا ماه تو. آمده‌ام زخمی و خسته و افسار گسسته، دیگر آن من سابق نیستم که دلم پر می‌زد برای حرف زدن با تو، روحم را به گرو گذاشته‌ام برای مشتی آرزو. 

مرا ببخش و از من بگذر.

مرا ببخش و به من رحم کن.

دلم طاقت بیش از این رنجیدن را ندارد.

مرا دوباره دوست بدار.

مرا دوباره در آغوش بگیر.

دلم برای خلوت کردن با تو تنگ است.

یک سینه حرف، یک دریا اشک، یک بغل دلتنگی، آورده‌ام هوار کنم روی سرت.

مرا دوباره بپذیر.


عنوان: اولین سحر

  • ۹۹/۰۲/۰۶
  • نسرین

من و خدا

نظرات  (۹)

انشاالله خدا از شما و همه محبان الله نماز و روزه رو در این ماه مبارک قبول کنه

پاسخ:
ان‌شاءالله از همه قبول باشه.

حتما خدا بقدری قشنگ هست که منتظره بپریم بغلش تا سفت بچسبه ما رو. :)

پاسخ:
تو قشنگی خدا شکی نیست من به لیاقت بندگی خودم مشکوکم.
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • سی روز قبولم کن و مهمان دلم باش

    تا سی شب پرخاطره مهمان تو باشم

    التماس دعا:-)

    پاسخ:


    مرا که در رمضان هم زِ چشم او مستی‌ست
    چرا به بدرقه پویم به باده شعبان را ...

    یکی از لقبهای خدا کریم بودنه کریم یعنی کسی که نمیتونه نبشخه

    ایشالا این ماه ماه خوبی برای دوست شدن با خدا برا هممون باشه

    طاعاتتون قبول باشه

    پاسخ:
    امیدوارم که همگی مورد رحمتش قرار بگیریم.
    ممنونم از شما هم قبول باشه.

    اینکه امسال زنده‌ایم و خدا توفیق روزه‌گرفتن بهمون داده یعنی بهمون فرصت داده، حالا ماییم که باید از این فرصت به قشنگ‌ترین و بهترین شکل استفاده کنیم.

    التماس دعا عزیزم.

    پاسخ:
    اینکه هنوز زنده‌ام و پیش خانواده‌ایم و هممون سالمیم شکرش به جاست حتما.
    امیدوارم که بتونیم حالمون رو بهتر کنیم.
    طاعات قبول ثریا جانم.

    التماس دعا

    پاسخ:
    محتاجیم به دعا

    امیدوارم نماز روزه هاتون قبول باشه

    التماس دعا

    پاسخ:
    از شمام قبول باشه هیوای عزیز
    محتاجیم به دعا

    چقدر دلم برای ماه رمضون تنگ شده بود، برای آغوشی که حس میکنم ماه‌رمضون گشاده‌تر شده :)

    طاعاتت قبول عزیزم

    پاسخ:
    دقیقا، آدما انگار به خدا نزدیک تره.
    از توام قبول باشه جانم.
  • رفیقِ نیمه راه
  • مبارک...
    و التماس دعا...

    پاسخ:
    بر شما هم...
    محتاجیم به دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">