گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

اوچومون‌جی اوباشدان

دوشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۵:۰۰ ق.ظ

هوالمحبوب


محبوب ازلی و ابدی سلام.


ایستاده‌ای در برابرم، در قنوت نماز، در میان سجده‌ها، در هر قامتی که می‌بندم. ذکر روز و شبم شده‌ای، خیالت رهایم نمی‌کند. این منم، همان تاریکِ تاریک. همان که ماه‌ها پشت کرده بود به بندگی‌ات. حالا آمده‌ام به تجدید دیدار. آمده‌ام کنارت دل سبک کنم.
ردی از حضورت توی لحظه‌ها مانده، روزها به شکوه سابق نیست، شعف سال‌های قبل توی رگ‌هایم نیست، رگ و پی‌ام دنبال توست اما خودم دورم از داشتنت. می‌بینمت، از دور، می‌آیی و می‌گذری. صدایت توی روزهای تبدار بهار طنین‌انداز نمی‌شود. قلبم فرو نمی‌ریزد از عظمتت. اما رهایت نمی‌کنم. آمده‌ام که بیابمت که حضورت را بپاشم به دقایقم. شرمم می‌آید دستم را به سویت بگیرم و صدایت کنم، توی نمازهای صبح و عصر ، سرم به گل‌های قالی است. آسمانت را نمی‌بینم.
کدرم، تلخم، سیاهم، تهی‌ام. دوباره بسازم. دوباره دست‌هایت را حصار تنم کنم. دوباره پرم بده، جلدت خواهم شد. روزگار نفس بریده‌ام کرده، تو نفس دوباره‌ام باش. 


عنوان: سومین سحر

  • ۹۹/۰۲/۰۸
  • نسرین

من و خدا

نظرات  (۷)

مپرس از من که هستی ؟ هرکه هستم فاش می‌گویم

گنه کارم ، سیه رویم ، بَدَم ؛ آلوده دامانم

پاسخ:
امید که پاک گردانی‌ام.
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • این متن‌ها خیلی به دل می‌شینن:-)

    پاسخ:
    مرسی حورا جانم:)

    چقدر قشنگ و دلیه این پست‌ها. دست شما درد نکنه.

    پاسخ:
    ممنونم، خوشحالم دلنشین بود براتون :)

    آمده‌ام کنارت دل سبک کنم...

     

    ایشالا که قبول کنه

    پاسخ:
    مشتیه، قبول می‌کنه:)

    سلام سرکارخانم، ممنون بخاطر زحماتتون و انتشار اطلاعات مفید و اندیشه هاتون، موفق باشید انشااله🌺😊

    پاسخ:
    سلام.
    ممنونم لطف دارین، خوشحالم مورد پسند بود.

    چقدر خوبه این پست‌هات نسرین ^_^

    یه حس مهربونی و خلوص قشنگی داره :)

    پاسخ:
    ممنونم جان دلم :)
    خدا رو شکر که به دلت نشسته :)

    تو رحمان و رحیم و مهربانی

    منم مهمان تو، تو میزبانی

    تو سوز سینه ام را ساز کردی

    در رحمت به رویم باز کردی

    تو گفتی توبه کن، من می پذیرم

    ترحم کن امیرا من فقیرم

    ژولیده نیشابوری

    پاسخ:
    عالی بود ممنونم :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">