گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

یتدی‌مین‌جی اوباشدان

جمعه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۵:۰۸ ق.ظ

هوالمحبوب


محبوب ازلی و ابدی سلام.

قلبم امروز چند بار از ذوق ترک خورده است، چند بار بغضم شکسته و چند بار چشم‌هایم به اشک نشسته است، داشتم فراموش می‌کردم نعمت‌هایی که داده‌ای را، نعمت هوای بهاری، نعمت راه رفتن، نعمت نشستن و زل زدن به درخت‌های تازه جوانه زدۀ بلوار، نعمت معلم بودن را.
دیروز به من ثابت کردی که آدم مهمی بوده‌ام و نمی‌دانستم، پیام‌هایشان را که می‌گذارم کنار هم از شدت ذوق نمی‌دانم چه کنم. من کجا و معلمی کجا، من کجا و عظمت معلمی کجا، تو بودی که هولم دادی به این سمت، تو بودی که دستت را ستون تنم کردی، قوت پایم شدی، دل و جرات‌ام بخشیدی، تو بودی که قلبم را به نور تعلیم روشن کردی، چطور غافل بودم من؟ چطور مرا بهتر از من شناختی؟ من همان ظلوم جهولی‌ام که گفته‌ای، اما تو رحمت بی‌کرانی، تو نوری، و این نور دارد جهانم ار روشن می‌کند.
زندگی در دستان من است، روشنایی از روزن می‌تابد و قلبم را به تلاطم وا می‌دارد، تو خدایی و فهم همین جمله برای من بس است اگر بنده‌ات باشم.
تو خدایی و قادر به هر چیزی، تو خدایی و روزی دست توست، تو خدایی و مرا بیشتر از من دوست داری، عاشق‌ترم کن به زندگی، به بودن، به حیات، به نفس کشیدن، عاشق‌ترم کن تا قدر بدانم لحظه‌هایی که دارم را. عاشقت‌ترم کن تا امروز بیشتر از دیروز دوستت بدارم.

عنوان: هفتمین سحر
  • ۹۹/۰۲/۱۲
  • نسرین

من و خدا

نظرات  (۹)

  • قاسم صفایی نژاد
  • روزتون مبارک

    پاسخ:
    ممنونم آقای صفایی‌نژاد عزیز.

    "اوباشدان" تبدیل به "گون" شد؟

      یا مثلا : به جای اوباشدان چرا اومدی بوباشدان! :))

    یا مثلا 

    نسرین نیه گلمدون بس اوباشدان

    گون آچلیب سن گلموسن بوباشدان

    یا مثلا ...

    بگذریم 
    روز معلم بر معلم ادبیاتم مبارک


    هرقدر فکر میکردم زود رنجی ، الان فهمیدم از اون بیشتر زودتر می‌بخشی معادل فارسیش رو نمیدونم  "سریع الرضا" هستی. 

     

    پاسخ:
    سلام:)
    چون بعد از سحر بیهوش شدم و بعد از بیداری هم سرم شلوغ شد نتونستم پست سحری بنویسم، دیگه گفتم بده ظهر پست بذارم اسمش رو بذارم اوباشدان:)
    بله خوب شناختی منو، هم زود رنجم هم زود می‌بخشم، آدم کینه‌ای نیستم این هم خوبه هم بد.
    حالا مگه کاری کرده بودی که من ناراحت بشم:))

    روزت مبارک عزیزم 

    پاسخ:
    ممنونم آبان عزیزم😍

    نه از بچه هات اینقدر تعریف کردی و با یه پیام کلی ذوق کردی

     

    پاسخ:
    مشکل از بچه‌ها نیست، مشکل از آموزش مجازیه که برای هر دو گروه تازگی داره.
    ما این رفتارها رو تو کلاس هم داشتیم ولی اینقدر اذیت کننده نبود.

    دختره ی عوضییییییییییییییییییی

     

    عالی بود 

    پاسخ:
    دختره عوضی؟؟؟

    روزتون مبارک🌺🌺🌺

    انشااله قرب الهی روزیتون باشه💕

    پاسخ:
    ممنونم 😍😍😍
    چه آرزوی قشنگی. الهی آمین.

    روزت مبارک 

     

    خوش به سعادت دانش آموزی که سر کلاس شما بشینه 

    پاسخ:
    ای جانم
    لادن عزیز، خیلی لطف داری به من.

    آره دیگه بعضی وقتا از ذوق و ته دل و دوست داشتن بیشور و عوضی صرف میشه :)

    ;)

    پاسخ:
    بله

    عزیزین بانو😊💕

    پاسخ:
    😍

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">