گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

اونومین‌جی اوباشدان

دوشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۵:۵۰ ق.ظ

هوالمحبوب


سلام محبوب ابدی و ازلی.

امروز آرام‌تر از دیروزم، کمی صبورتر، کمی خوددار‌تر، انگار غم‌ها ته‌نشین شده‌اند، لبخند می‌زنم و یاد گرفته‌ام شادی را پیدا کنم، حتی اگر شده در ابعاد خیلی کوچک. داشتن آدم‌هایی که حالت را خوب می‌کنند غنیمت بزرگی است، من حالم با آدم‌ها خوب است، تا زمانی که توی غار تنهایی‌هایم نخزم، حالم خوب است، تنها که می‌شوم، وحشت تنهایی، مرا به تمام غریبی‌های عالم، مبتلا می‌کند. می‌دانی، تو خودت همیشه تنها بوده‌ای، توی هفت آسمان و هفت زمین، توی کهکشان‌ها و منظومه‌های بزرگ و کوچک، تنها بوده‌ای و هیچ وقت کسی نبوده که بنشیند با تو یک پیاله چای بنوشد، پس غم تنهایی آدم‌هایت را خوب می‌فهمی. خوب می‌فهمی درد نخواستن و نشدن و دلتنگی را. می‌دانم که قلبت را به درد می‌آوردم، اما باید بنویسم تا کمی از این اندوه بی‌پایان کاسته شود. من دلتنگم و این چیزی نیست که بتوانم پنهانش کنم. دلتنگی با آدم زاده می‌شود، با اون رشد می‌کند و با او به خاک می‌رود. این روزهای دل‌انگیز بهاری، من توی چهار دیواری خانه، آرام نمی‌گیرم. برایم بال پروازی بفرست، از آنهایی که لبخندت را امتداد می‌دهند، آغوشت را گرم می‌کنند، پاهایت را از زنجیر اسارت می‌رهانند، برایم دریچه‌ای باز کن تا توی آسمانت شناور شوم.


عنوان: دهمین سحر

  • ۹۹/۰۲/۱۵
  • نسرین

من و خدا

نظرات  (۵)

نسرین جان متنی که نوشتی سخت در آغوش گرفتنیست

پاسخ:
:)

وخ یره با یه گروه کوهنوردی بزن به کوه و دشت 

پاسخ:
پنجشنبه قراره بریم.

ای ول :) 

پاسخ:
:)
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • دلتنگی هم اتفاق غریبی هست. همینجوری حالت خوب نیست و نمی‌دونی چرا؟ بعد که به زمین و زمان گیر میدی و بغض می‌کنی، یهو وسط همون حال حس می‌کنی چقدر دلتنگی!

    پاسخ:
    و جالبه که گاهی طول می‌کشه تا بفهمی درد این حال بد از کجا نشأت گرفته.
    سلامگفتی از اینکه نمی‌آیید بی‌هوا برام کامنت بگذارید،  لجم می‌گیرد ...

    آمدم بی هوا کامنت بذارم تا خوشحال شی

    من هم بال پروازی می خواهم که از اسارت زمین رها شوم و دریچه ای به سمت آسمان که گاهِ دلتنگی، روبروی خدا بنشینم و بی واسطه به چشمهایش خیره شوم و دستهایم را به سویش دراز کنم ...

    پاسخ:
    لطف کردین:)
    ان‌شاءالله که چنین بالی رو پیدا کنید به زودی:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">