گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

اون‌ایکی‌مین‌جی اوباشدان

چهارشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۵:۰۵ ق.ظ

هوالمحبوب


محبوب ازلی و ابدی سلام.

دیروز داشتیم از عشق حرف می‌زدیم، از اینکه اگر نباشد چقدر زندگی پوچ و تهی خواهد بود. امروز به چیز دیگری فکر کردم، به اینکه اوجان هم که باشد، عشق هم که بپاشد به زندگی من، اگر من همین نسرینِ عنق و بی‌اعصاب بازگشته از جنگ‌های درونی باشم، بازهم زندگی به کام هر دوتایمان تلخ خواهد شد، مرا قبل از عشق صبور کن، به من صبری اندازه ایوب بده تا بتوانم این میزان فشار روحی را تاب بیاورم، به من فرصتی بده تا برگردم به همان نسخۀ نسرین شاد و شنگول سابق، به من فرصتی بده تا خودم را پیدا کنم، من سال‌هاست خودم را گم کرده‌ام. من هیچ وقت اینقدر کدر و تلخ نبودم. من تحملم کم شده، من ناتوان‌تر از ده سال قبلم، زندگی به همان سختی گذشته است، رنج‌ها همان‌هایی هستند که بودند، اما من دیگر آن من شاد قبل نیست. دیگر روحم به وسعت قبل نیست، حوصله قهر و آشتی هیچ کس را ندارم، حوصله شکافتن و نفوذ کردن به لایه‌های درونی هیچ احدالناسی را ندارم، فرصتی برایم بساز که برای عاشق شدن، نیازی به این همه مقدمه‌چینی نباشد، من ترس‌هایم، رنج‌هایم، کاستی‌هایم را پذیرفته‌ام. پس کسی را به سراغ من بفرست که قبولم کند. 
سخت محتاج صبرم، صبری که آرامم کند، که آتش درونم را سرد کند، صبری که به من قدرت پذیرش بدهد، صبری که چشم‌هایم را به روی همه چیز ببندد، صبری که نگاهم را وسعت دهد و مرا از قعر این تاریکی بیرون کشد.
من طاقتم کم است، ضعیفم، ناتوان و رنجورم، مرا دوست داشتن بیاموز، مرا دوست بدار، هر روز بیشتر از دیروز، بگذار باور کنم که عشق رویا نیست، بگذار باور کنم که بالاخره از پس تمام این تلخی‌ها، روزی دنیا به روی مان خواهد خندید.
من از بزرگ شدن هم می‌ترسم، از تنهایی بزرگ شدن، از تنهایی پیر شدن، از پیر شدن و زندگی تباه شده، از پیر شدن و آرزوهای به باد رفته، مرا قبل از تمام شدن، کامروا کن. مرا دلشاد و حاجت روا بمیران. که آن دنیا یک دل سیر بغلت کنم و ببوسمت.


عنوان: دوازدهمین سحر

  • ۹۹/۰۲/۱۷
  • نسرین

من و خدا

نظرات  (۱۱)

اوجان که بیاد ورژن خود بخود عوض میشه:)

 

عنوانهارو چرا عوض کردین! ترکی خوب بود:)

پاسخ:
من الان یه جوری اعصاب خرابم که اگه بیاد کلا منو نمی‌شناسه و راهش رو می‌کشه و می‌ره :))

تغییر دادم به ترکی، گویا ترکی طرفدارش بیشتر بود.

اگر من همین نسرینِ عنق و بی‌اعصاب بازگشته از جنگ‌های درونی باشم، بازهم زندگی به کام هر دوتایمان تلخ خواهد شد

 

کسی را به سراع من بفرست که قبولم کند. 

 

مرا دوست داشتن بیاموز،

 

 

چقدر اینا چیزاییه که باید من بگم و نمیگم 

خدایا اینایی که نسرین گفته را اول و دوم و سوم برای خودش مستجاب بفرما

آمین 

پاسخ:
فدات شم که 
گفتن با این جملات یا جملات دیگه مهم نیتس، مهم اینه که باید یاد بگیریم حرف بزنیم باهاش.

اگر من همین نسرینِ عنق و بی‌اعصاب بازگشته از جنگ‌های درونی باشم، بازهم زندگی به کام هر دوتایمان تلخ خواهد شد

 

کسی را به سراع من بفرست که قبولم کند. 

 

مرا دوست داشتن بیاموز،

 

 

چقدر اینا چیزاییه که باید من بگم و نمیگم 

خدایا اینایی که نسرین گفته را اول و دوم و سوم برای خودش مستجاب بفرما

آمین 

اید یاد بگیریم حرف بزنیم باهاش.

 

خوب منم همینو میگم 

که باهاش حرف نمیزنم 

 

 

خیلی رسمی قبل افطار میگم خدایا کرونا رو ریشه کَن کُن 

فقط همین :/

پاسخ:
دل بده بهش:)

خب همه‌مون از تنهایی می‌ترسیم.

تنهایی مخصوص خداست. 

پاسخ:
طبعا این ترس برای همه هست، برای آدمی که داره سی و دو ساله میشه بیشتر.

چقدر متن پستت منم همینطور گونه بود...

 

صیر و صبوری خیلی چیزا رو حل میکنه...

پاسخ:
چقدر نیاز داریم بهش یسنا.
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • یکی از دعاهام اینه که خدایا منو خوب موقعی ببر پیش خودت. خوبم کن بعد ببر:-)

    پاسخ:
    خدایا پاک‌مون کن بعد خاک‌مون کن:)

    خدایا هوای این خانوم معلم مهربون مارو به صورت سفارشی نداشته باش!

    خیالتون راحت  که حل میشه. به تازگی متوجه شدم که هرچی بخوام خدا خیلی سریع عکسش رو عمل میکنه :)

    پاسخ:
    اولش فکر کردم اشتباه تایپیه:))
    از دست شما:)
    امیدوارم که خدا با دل شمام راه بیاد و اون مشکل به نحو احسن حل بشه. 
    از جایی که فکرشم نمی‌کردین.

    عشقی پاک روزیتان باد انشااله💕🌺

    پاسخ:
    ممنونم نسم عزیز.

    ما را به جبر هم که شده سر به راه کن
    خیری ندیده‌ایم از این اختیارها

    پاسخ:
    ای دوست قبولم کن و جانم بستان.

    سلام اوجان یا نمنه؟ منم همیشه دییرم الله اول عیب و ایرادمیز کمک ایله برطرف اولسون اعصابیمیز آرام اولسون سورا عاشق اولاخ :)

    پاسخ:
    سلام 
    برچسب اوجان رو بخونید متوجه می‌شید. 
    ان‌شا‌الله :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">