گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

ایمی‌مین‌جی اوباشدان

پنجشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۴:۵۳ ق.ظ

هوالمحبوب


سلام محبوب ابدی و ازلی.


ببین من نمی‌گم که تقصیر من نبوده، باشه قبول ولی فقط یه لطفی بکن این مسئله رو به شنبه موکول کن، بذار این دو تا امتحان آخری رو هم بگیرم بعد بزن بپوکونش اصلا:(((
من الان به این گوشی لعنتی احتیاج دارم، همه چیز زندگیم توی این لامصبه، برای تو که کاری نداره، اندازۀ آرزوهای دیگه هم بزرگ نیست، فقط یه کاری کن این صفحۀ لعنتی دو روز دیگه کار کنه، بعد از کار بنداز، پلیززززززززز

  • ۹۹/۰۲/۲۵
  • نسرین

من و خدا

نظرات  (۶)

ایرمی‌مینجی اولور فیکر الیرم.

 

ماهم دعا میکنیم

پیشنهاد آقاگل جواب نداد؟

پاسخ:
:(

چرا خیلی قشنگ جواب داد!
دیشب کار می‌کرد فقط گاهی سیاه می‌شد، الان کلا تاچش کار نمی‌کنه:((
شاید خوشش اومد و یه هفته تمدید کرد حتی :)
پاسخ:
کلا تاچش از کار افتاد :((

خدایا نسرین کلا عوضی دعا کرد 

گوشیشو درست کن قشششششنگ و مرتب کار کنه آمین

پاسخ:
خدا همینم نشنید، چه برسه دعای تو :(

گوشی هوشمند همینه دیگه، میدونه کی کار بده دست آدم:)

پاسخ:
دقیقا تو بدترین زمان ممکن خراب میشه:(

شاید چون من دیر فهمیدم و دعا کردم 

پاسخ:
عزیزم:))

ای وای چقدر وقت نشنااااس 

 میدونم خیلی اعصاب خورد کنه ولی

انقدر حرص نخور :(

پاسخ:
دیگه از حرص خوردن گذشته:)
وقتی آدم یه خواهر خوب داره که گوشیش رو بهش قرض میده نباید نگران چیزی باشه:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">