گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

نسرین جواب می‌ده

چهارشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۵۶ ب.ظ

هوالمحبوب


1. راست دست هستین یا چپ دست؟

چپ دستم.

2. نقاشیتون در چه حده؟

تمام نقاشی‌های ادوار مختلف تحصیلی‌ام رو خواهرام کشیدن برام، لذا منو به عنوان نسرین سه ساله از تبریز قبول کنید.

3. اسمتونو دوست دارین؟

بچه که بودم، دوست داشتم نسترن باشم. دخترعمه‌ام شخصیت محبوبی بود برام و تنها کسی بود که نسترن صدام می‌کرد. اما الان از اسم نسرین بیشتر خوشم میاد و راضی‌ام از حسن سلیقۀ خواهرم.

4. شیرینی یا فست فود؟

من هم خورۀ شیرینی‌ام هم فست فود دوست دارم. اما از فست فود کالباس و سوسیس نمی‌خورم.

5. دوست دارین قد همسر آیندتون چند سانت باشه؟ (سانت بگینااا)

هرچی بلند‌تر بهتر:)

6. عمو یا دایی؟

چون از دایی خیری ندیدم ترجیح می‌دم جفتشون رو بدم و یه عمو بگیرم جاشون:) عمو ندارم متاسفانه.

7. خاله یا عمه؟

من عمه‌هامم دوست دارم، خاله‌هامم دوست دارم. ولی در جمع خانوادۀ پدری بیشتر خوش می‌گذره بهم.

8. عدد مورد علاقتون؟

2

9. اولین وبی که زدین رو حذف کردین؟

آخارسئوزلر بود تو بلاگفا. هنوزم هست ولی دیگه پسوردش یادم رفته.

10. تو بیان با کی بیشتر از همه صمیمی هستین؟

با مجموعه‌ای از بلاگرها که بخش اعظمی‌شون تو بلاگردون هستن، فرشته، هلما، نورا، گلاویژ، ثریا، حورا، یسنا سادات، مریم، فروزان و آقاگل و هیچ و آشنای غریب

11. بابا و مامانتون تو بیان کیه؟

ندارم ولی  خودم مادر سه تا دخترم:)

12. رو جنس مخالف کراشی؟

اون موقعی که تو سن کراش زدن بودم، نمی‌دونستم اسم این حرکت چیه:) ولی کراش اولم از 12 سالگی شهاب حسینی بود. از فوتبالیست‌ها هم توتی.  بعدتر هم فرهاد مجیدی و مهدی مهدوی‌کیا. بعدتر دیگه خیلی زیاد شدن و بی‌خیال شدم.

13. مترو یا قطار؟

متروی تبریز خیلی خلوته و هیچ حسی رو در من ایجاد نمی‌کنه. ترجیحم قطاره ولی به شرطی که اینقدر تق تق صدا نده و بذاره بخوابیم.

14. به نظرت شادی یعنی چی؟

شادی یعنی حس آرامش درونی و حس رضایت از خود و محبتی که تو خونه بین اعضای خانواده موج می‌زنه.

15. سه تا از صفاتت؟

زودجوشم، عجولم، آن تایمم، رفاقت کردن رو خوب بلدم، زود رنجم ولی کینه‌ای نیستم و متاسفانه زود می‌بخشم.

16. اگه می تونستی هویتت رو عوض کنی دوست داشتی جای کی باشی؟

من بچگی‌ها خیلی ذهن متخیلی داشتم. همش خودم رو در قالب خانواده‌ای مختلف تصور می‌کردم. تو همشون هم پدرم وکیل بود:) اما الان حس می‌کنم بهتره کیفیت همین زندگی رو ارتقا بدم تا اینکه تلاش کنم هویت دیگه‌ای داشته باشم.

17. الان از چی ناراحتی یا چی اذیتت می کنه؟

کرونا، تعطیلی جلسات داستان‌مون. دوری از دوستام. سفر نرفتن، پول کافی نداشتن، تنبلی خودم در تحقق اهدافم.

18. به چی اعتیاد داری؟

گوشیم و نت گردی. شکلات و شیر کاکائو

19. اگه می تونستی یه جمله بگی که کل دنیا بشنوه چی می گفتی؟

تموم کنین جنگیدن سر هر چیز بی‌ارزشی رو، بشینین باهم چایی بخوریم.

20. پنج تا چیز که خوشحالت می کنه؟

چایی تازه دم مامانم، کتاب خوندن،پیاده‌روی،هدیه گرفتن، آشپزی، خواهرزاده‌هام

21. اگه می تونستی به عقب برگردی چه نصیحتی به خودت می کردی؟

به آدم‌ها فرصت نده که حالت رو بد کنن.

22. چه عادتها و رفتارهایی دارین که باعث آزار بقیه است؟

یکم عجول و تند بودنم. بی‌نظم و شلخته بودنم و تو گوشی فرو رفتنم.

23. صبح ها اگه مامان بابات بیدارت می کنن، چه جوری این کار رو انجام میدن؟

مامان زنگ می‌زنه به گوشیم و آقاجون از پایین پله‌ها داد می‌زنه و من گلوم جر می‌خوره تا بهش برسونم که بیدار شدم.

24. کراشاتون تو مدرسه؟

تو مدرسه عاشق معلم ادبیات و جامعه شناسیم بودم. 

25. تا حالا شده به یکی اشتباهی پیام بدین و دردسر بشه؟

گاهی که پیامی رو کپی می‌کنم از کسی برای کسی، جملات و ترکیبات صمیمانه رو یادم می‌ره پاک کنم، گاهی برای دوستان آقا از الفاظ عزیزم، گلم استفاده کردم سر این کپی کردن:) یا پیش‌فرض گوشیم که باعث سوتی‌های زیادی شده.

26. یه جمله تاثیرگذار برای مخ زنی؟

اینکه بقیه مخ منو بزنن؟ خب دختر بهتر از من گیرتون نمیاد، از من گفتن:))

27. چه فرقی بین شما تو فضای مجازی با اونی که تو واقعیت هستین، وجود داره؟

واقعیتم کم‌حوصله‌تره. و گرنه در دنیای عادی هم همینقدر ساده و بی‌شیله پیله‌ام.

28. یه دروغی که اینجا به ما گفتین؟

معمولا دروغ خیلی کم می‌گم اونم وقتی که گیر بیوفتم:) شاید به یکی گفتم منم دوست دارم عزیزم یا چه نوشتۀ خوبی، از سر رو دروایسی مثلا.

29. تو بیان چند تا اکانت دارین؟

همین یکی. 

30. اولین دوستتون تو بیان؟

هلما 

31. چند بار تو وبتون .....ناله گذاشتن؟

تعداد دفعاتش تقریبا هشتاد درصد مطالبم رو شامل می‌شه:)


گویا چالش از اینجا آغاز شده. منم کسی دعوت نکرد خودجوش شرکت کردم. 


  • ۹۹/۱۱/۲۲
  • نسرین

من و دوست داشتنی هایم

نظرات  (۲۱)

  • سیده فرفره!
  • برم منم بنویسم اگه خوب دراومد شرکت کنم خودجوش😁😁

    پاسخ:
    آره چالش باحالی بود منتظریم فرفره جان:))
  • زهرا طلائی
  • زودجوش بودن بهت نمی‌خوره نسرین

    من هربار خوندمت، حس کردم تو قشنگ‌ترین نسرینی هستی که من می‌شناسم، نسرینی که بوی بهارنارنج میده

    پاسخ:
    من خیلی تلاش کردم بهش غلبه کنم و نسبت به قبل خیلی بهتر شدم. ولی هنوزم رگه‌هایی‌اش مونده تو وجودم.
    آه چقدر دلبرانه توصیفم می‌کنی تو، شرمنده این همه محبتت می‌شم زهرا. خوشحالم از اینکه منو اینقدر خوب می‌بینی برام بسیار باارزشه.

    من نسترن رو‌‌ دوست ندارم خیلی، نسرین رو ترجیح میدم همیشه، خوشحالم که نسرینی ^_^

     

    برای سوال ده بهتر نبود بگی با فرهیخته‌ها؟ :)))

    پاسخ:
    خودمم الان این شکلی‌ام. از وقتی با من آشنا شدی حست به اسم نسرین هم زیباتر شده اصلا:)
    خب فرهیخته‌ها گروه مخفیه ولی بلاگردون معروفه:))

    ۱۲.چقدر کراشسشش

    ۱۸ بین اکثرمون مشترکه 

    ۱۹😍😍

    ۲۰ سه تای اولی🤩🤩

    ۲۵ رو یادمه یه بار برات شر شده بود😔

    پاسخ:
    نمی‌دونستیم کراشن که فقط خوشمون میومد الکی:)
    باورت میشه اونی که شر شده بود یادم نیست؟! یه گوشه‌اش رو بگو لطفا

    خوشبخت تر شدم از آشنایی بیشتر:)

     

     

    فکر کنم همه خودجوش شرکت میکنیم :دی

    پاسخ:
    مرسی سین‌دال جان عزیز.
    آره مطمئن بودم کسی دعوتم نمی‌کنه:))

    اتتتتفاقا من مشکل اسم دختر پسند خیلی نسترن رو دوست دارم و دلم می خواد اسم دخترم نسترن باشه 

    آخار سئولزر یعنی چی؟

    پاسخ:
    خیلی خوب:)
    یعنی حرف‌های جاری.

    منم شرکت کردم 

    پاسخ:
    ایول

    سوال 10.  گلین😒

     

    سوال ۲۶ :))))

    پاسخ:
    بالدوز تاج سره اما گلین آلزایمر داره، یکی یکی یادم میوفتین:))
  • شاهزاده شب
  • منم دیوانه وار معتاد شکلاتم :)))))

    پاسخ:
    لامصب عجیب خوشمزه است:)

    با این همه تواضع شرمنده‌ام کردی :)))))))

     

    آخرش جهانی میشیم اما کسی رو تو خودمون راه نمی‌دیم، همون اکیپ مثلا :دی

    پاسخ:
    کاریه که از دستم برمیاد:)
    ‌ورود و خروج ممنوعه فرهیختگان:)

    حالا که تک‌تک اسم بردی وبت زیباتر شد ^_^ 

    پاسخ:
    اگه کسی رو جا انداختم بگوها 

    سوال ۳۰ فقط ^__^

    وبلاگ چقدر ماها رو بهم نزدیک کرده خدایاااا اکثر جوابات رو قبل خوندنشون میدونستم.

    پاسخ:
    :)

    چقدر خوشحالم که آشنا شدیم و من  پرت شدم تو یه دنیای جذاب رفاقتی:)

    هیچ :)

    پاسخ:
    قبل از گفتنت اضافه شده بود:)

  • جوزفین مارچ
  • زودتر از همه، بدو بدو اومدم این سوال 11 رو بخونم، ببینم یه وقت حضور ما رو انکار نکرده باشی. دیدم نه، مادر متعهدی هستی *-*

    پاسخ:
    یه عمر زحمت‌تون رو نکشیدم که حالا انکارتون کنم😶😶😶
  • مریــــ ـــــم
  • معنی اسم وبلاگ بلاگفات یعنی چی نسرین؟

    پاسخ:
    حرف‌های جاری

    فکر کنم نهایتا شش هفت ماه پیش بود تو پستات دیدم همون که هی استرسش رو داشتی

    پاسخ:
    باید برم پستامو شخم بزنم پس:)

    الو الو نسرین جواب بده!! (در راستای واکنش من وقتی عنوان پستت رو دیدم:) )

    پاسخ:
    از نسرین به زهرا
    از نسرین به زهرا
    صدام میاد؟؟؟ :)
  • هیـ ‌‌‌ـچ
  • چه حس خوبی داشت جزو صمیمیا بودم :)

    پاسخ:
    باعث افتخاره رفاقت با شما حاجی:)
  • فاطمه .‌‌
  • شیرینی‌جات که دوست داری، سوسیس کالباس هم نمی‌خوری. اگه به گوشت قرمز هم  تمایل نداری تا برنامه بیرون رفتن بچینم؟ :))

    +چالشت باعث شد که به خودم بیام و برم بابای بیانی‌م رو پیدا کنم. مامان اگه این کامنت رو دیدی، بیا بگو بابام کی می‌تونه باشه؟ :)) 

    +چالش خوبی بود. دوست داشتم. :) 

     

     

     

     

    پاسخ:
    تو برنامه رو بچین کبابو منو دخترام می‌خوریم غمت نباشه:))
    فعلا همون سیف‌الله قاچاق‌چی رو‌ بپذیر عوضش خانواده مادریت همشون سرشناسن، از مادر و دایی گرفته تا زن‌دایی و بچه‌هاش:))

    بنویس توام پس.

    ابتدا اجازه بدید مراتب حسادتم به این قالب زیبا و خوش‌آب و رنگ رو ابراز کنم:(

    لازمه که بگم با شماره‌ی ۱۰ و ۱۱ چشم‌قلبی شدم؟ آه قلب من و خواهرام*_*

     

    منم رو دبیر ادبیاتم کراش زده بودم، هر جا که هست خدایا به سلامت دارش.

    پاسخت به ۱۹ رو هم دوست داشتم:)

    پاسخ:
    من این حق رو بهت می‌دم دختر بزرگه:))

    عزیزدلم، شماها میوه‌های شیرین زندگی منید:)

    الهی آمین.

    ممنونم گلاویی با کسر گ:)

    https://www.instagram.com/p/CH71tb7AjE9/?igshid=5mirs6j35dxo

    پاسخ:
    ممنون.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">