گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

به گیرنده‌های خود دست نزنید

پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۹، ۰۹:۰۲ ب.ظ

هوالمحبوب


از وقتی توی بیان خانه کرده بودم، همان قالب ساده کارم را راه انداخته بود. سادگی‌‌اش را دوست داشتم. حس آرامش و امنیت داشت و من مثل همۀ ابعاد زندگی‌ام در مقابل تغییر ایستادگی می‌کردم. اما خیلی وقت بود که خورۀ قالب جدید افتاده بود به تنم. اما از شما چه پنهان که کسی را نداشتم که بدون گفتن از خودم مرا بفهمد و طبق سلیقه‌ام قالب جدیدی طراحی کند. من آدم توضیح دادن خودم نیستم. سر جلسۀ یک ساعتۀ روان‌درمانی، جان می‌کنم تا توضیح بدهم چه مرگم است. آدم‌های کمی درونم را می‌شناسند و شاید تعدادشان به انگشت‌های یک دست هم نرسد. 
از خدا که پنهان نیست از شما چه پنهان. من چند ماهی است مادر شده‌ام. مادر سه تا دختر که یکی از یکی دلبرتر و فرهیخته‌تر و نازنین‌ترند. یکی از موهبت‌های بلاگری، همین حلقه‌های دوستی است که به آدم هدیه می‌شود و آدم نمی‌داند این همه آدم خوب پاداش کدام کارش است؟!
القصه که قالب جدید هنر دست نورا خانوم، دختر کوچیکۀ من است. نورا را چند ماه بیشتر نیست که شناخته‌ام، اما انگار عمق این آشنایی خیلی خیلی بیشتر از چند ماه است. هیچ چیز این قالب را من دیکته نکرده‌ام، اما تک‌تک جزئیاتش همانی است که می‌خواستم. حتی عکس پروفایلی که آن بالا خودنمایی می‌کند انگار خود منم در دنیای آزاد. من که شیفتۀ کوه و کتابم. این پست را بداهه و بی‌هوا شروع کردم. نوشتم که تهش بگویم تربچه نقلی، ممنونم که در این دنیای دیوانه حواست به من بود و چیزی را برایم ساختی که اینقدر دوست‌داشتنی است. 

  • ۹۹/۱۱/۲۳
  • نسرین

من و دوست داشتنی هایم

نظرات  (۱۹)

  • هیـ ‌‌‌ـچ
  • آخی ^_^ چه جذاب شده این‌جا ^_^ دست هنرمندانهٔ نورا خانم هم درد نکنه :)

    مبارکت باشه رفیق :)

    پاسخ:
    می‌بینی چه خواهرزاده‌ای داری😌😌😌
    اصلا الله الله.
    مرسی رفیق جانم.💚🧡💙

    واقعا جذابه *_*

    پاسخ:
    مرسی غریبهٔ آشنا:)
  • سیده فرفره!
  • عزیزممم چقدر قالب خوشگل شده😍👌🏻

     

    پاسخ:
    ممنونم فرفره جان، دخترم خیلی باسلیقه است😌

    مبارکه :))

    پاسخ:
    مرسی:)

    مبارک باشه 😍😍😍

    پاسخ:
    مرسی یاسی‌ترین😍

    مبارک باشه دست دخترت درد نکنه خوشگله... چشمای آدم برق برقی میشه

    پاسخ:
    خودمم چشمام قلبی قلبی شد وقتی دیدمش😍
    ممنونم بهار 

    چقدر قشنگ شده اینجا :)

    پاسخ:
    مرسی که تعریف می‌کنی ازش:)
  • پَـــــر واز
  • به سلامتیییی مبارکه خیلی قشنگ شده دستشون درد نکنه^_^

    پاسخ:
    ممنونم پروازی که تازه برگشتی:)

  • جوزفین مارچ
  • مامان موطلایی سلام :)

    تربچه‌ نقلی‌ات سلام رساند و گفت متاسف است :دی. البته این هم اضافه کرد که همین که این قالب تونسته یک لبخند هم به لب‌هات بیاره، براش کافیه و چیزی جز خوش‌حالی تو نمی‌خواسته. حالا که وبلاگ از حالت نیمه‌تعطیلش دراومده، خوش‌حال‌تر هم هست. 

    پاسخ:
    سلام عشق مامان🤗🤗🤗
    :))
    مرسی که باعث لبخندهای بسیاری هستی، نه فقط ساختن این قالب، که خیلی چیزای دیگه هم لبخند نشونده به لبم.
    😍😍😍😍😍

    ای جااانم مبااارک باشه چقدر میاد به خودت و وبلاگ‌ات😍

     

    دست و پنجه‌  یکی یه دونه‌ درد نکنه‌ام درد نکنه*_*

     

    پاسخ:
    مرسی عزیزدلم🤗
    یکی یه دونه کارش حرف نداره عمه‌اش:)
  • فاطمه ‌‌‌‌
  • چه جذابه ^_^ دلمان خواست😅

    مبارکه♥

    پاسخ:
    مچکرم😌😌😌
    عه توام دلت خواست؟!😜
  • دچارِ فیش‌نگار
  • قشنگه دستشون درد نکنه

    تبریک میگم

    بچه‌ها رو :)

    پاسخ:
    ممنونم جناب دچار.
    ایشالله خدا به شمام فرزند صالح عطا کنه:)
  • دُردانه ‌‌
  • دستش درد نکنه :)

    مبارکت باشه قشنگه :)

    پاسخ:
    ممنونم ازت.
    بله واقعا دستش درد نکنه:)

    انتخاب رنگ، اون کوه خوشرنگ که شبیه به مادره، اون قدم‌های محکم و تصویری که حس پویایی و حرکت رو القا می‌کنه، همه و همه‌ی جزئیات این قالب و هدر و عکس پروفایل رو دوست دارم. آفرین به نورا جان. تبریک به خاطر انتخاب دخترت ^_^

    پاسخ:
    از اینکه اینقدر به جزئیات توجه کردی خیلی خوشحالم:)
    ممنونم عزیزم.
    باعث افتخارمه نورا خانوم:)

    خیلی قشنگه 

    دستش درد نکنه :)))

    پاسخ:
    مرسی آبان جانم:)

    به به چقدر قشنگه کاغذ دیواری جدیده خونتون :)
    مبارک باشه

    پاسخ:
    به‌به مدافع وطن، خوش آمدین.

    ممنونم:)
  • زهرا طلائی
  • خیلی قشنگ شده
    مبارکه

    پاسخ:
    ممنونم. زهرا جان

    بسیار زیباست

    مبارک باشه

    پاسخ:
    ممنونم آرش خان.

    به به مبارکه نو نوار شدنت :)

    دست و پنجه نورا جان طلا با هنرش.❤

    پاسخ:
    ممنونم هلما گلی:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">