گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

من تو را دوست....

سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۲۱ ب.ظ

هوالمحبوب


یه چیزی درست وسط سینه ام انگار از حرکت ایستاده. انگار یکی داره چنگ میزنه به سینه ام و هی دلم داره بالا میاد و میخواد تا فرار کنه از دست من.......

دارم به تو فکر می کنم. به تویی که بودن باهات یه عالم دیگه ای بود. حیف که گم کردیم همو. حیف که ایستادیم و متوقف شدیم. 

دارم به اون روزهای خوب و شب های بهشتی فکر می کنم. به کتاب و قصه و شعر. به بازی و خنده و رقص کنان پرواز کردن.

کجای این جهان ایستادی و داری بهم لبخند میزنی؟!

فرشته ی کوچک من.....

هنوز یادم نرفته هرچند کمی دیر هرچند کمی دیر هر چند کمی دیر....

ولی موقعی هم که بودی همین قدر عزیز بودی

باور کن....

هنوزم جات درست وسط قلبمه. نگو که ندارمت.....

یادمه توم مال همین حوالی بودی و من زود از دستت دادم....

برام دعا کن که بیام پیشت....

نظرات  (۶)

  • آشنای غریب
  • خب الان ما هستیم 
    ولی چی کامنت کنیم آخه 
    بعد میگین که نیستین!!!
    پاسخ:
    هر چه دل تنگت می خواهد ....
  • محمدباقر قنبری نصرآبادی
  • چه حسرتی نهفته در این مطلب!
    دردآور است...
    پاسخ:
    شاید....
    حسرت که هست درد هم هست
    ولی باید کنار اومد باهاش...
    مرسی از حضورتون
  • آشنای غریب
  • دلِ تنگم خیلی چیزا میخواد
    ولی مجبورم دهنمو ببندمو فقط بخونم واز درون آه بکشم
    و به همین آه بسنده کنم

    فقط منم میگم کاش یه ذره باهام کنار میومد 
    یا اصلا کسی بود که از افکار درونم و نیت من خبر داشت
    هیچ کسی نفهمید منو
    هیچ کس
    هیچ کس
    پاسخ:
    عزیزم:(
    چقدر سخته داشتن این حس ها و حمل کردنش....
    برات صبر و فراموشی آرزو می کنم هرچند میدونم بهش نخواهی رسید
    تا وقتی که خودت نخواهی...
    درک میکنم عمیقا
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • بگو منو هم دعا کنه.
    پاسخ:
    اگه بتونه که خیلی خوبه:)
    چقد غمگین بود 

    کسی رو از دست دادی نسرین بانو؟
    خدا نکنه عزیزم اینقدر ناراحت نباش
    نبینم غمتو عشقم
    پاسخ:
    نه غمگین نیستم
    تولدش بود یهو دلم هواشو کرد
    بله سال 90 هشتم فروردین از بین مون رفت....
    خدایش بیامرزد ..
    پاسخ:
    ممنونم عزیزم
    خدا عزیزان اسیر خاک شما رو هم رحمت کنه:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">