گفتگوهای تنهایی

گفتگوهای تنهایی

سی و پنج سالگیِ یک معلم ادبیات در روستایی همین حوالی...

بایگانی

به وعده‌های وصال تو زنده‌ام

شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۹، ۰۱:۰۵ ب.ظ
هوالمحبوب

دلم برای چشم‌های سبز سخنگویت تنگ است، برای دست‌های گرمت که همیشه بر شانه‌هایم بود، دلم برای آغوشت تنگ است. برای وقت‌هایی که حرف می‌زدی و دلم گرم می‌شد و لبریز می‌شدم از شوق زندگی. داشتنت حس خوب حیات بود در رگ‌های من. بعد از تو جهان یکباره خالی شد، تهی شد و من با حجم انبوهی از نیستی، به دیدارت آمده‌ام. تو از من رفته‌ای ولی من از تو خالی نمی‌شوم. چگونه شرح دهم برای تو ویرانی را؟ چگونه شرح دهم برای تو که همیشه زندگی‌بخش بوده‌ای؟ چطور می‌شود مسیح باشی و جان بستانی؟ چگونه می‌شود اکسیر حیات در دست‌هایت باشد و قبض روح کنی؟
ما به عبث به ستیزه برخاسته‌ایم، تو بی‌گناه می‌کشی و من معصومانه جان می‌بازم. سلاح بر زمین بگذار، بیا و این بار به جای تیغ، به رویم آغوش بگشا، مرا در بر بگیر و نشانم بده چیزی از عشق در تو باقی است هنوز. عهد می‌بندم از گذشته کلامی بر زبان جاری نکنم، عهد می‌بندم چونان گذشته دوستت بدارم. دلم برای چشم‌های سبز جادویی‌ات تنگ است. صدا کن مرا، از دورها و دیرها، صدا کن مرا از جاده‌های رفته، از کوچه‌های بی‌بازگشت. دلم برای عاشق تو بودن تنگ است. دلم برای عشق تنگ است. دلم برای وصلۀ تو شدن تنگ است، بغلم کن و هیچ نگو، بغلم کن و مرا در خودت حل کن، مرا در خودت جاری کن، مرا در خودت بیاب. 
  • ۹۹/۰۷/۲۶
  • نسرین

از رنجی که می‌کشم

اوجان

نظرات  (۷)

  • سایه نوری
  • دلتنگی های ناتمام عجیب؛ همونها که هم زندگی و هم مرگ را همزمان در خود دارند!

    پاسخ:
    دلتنگی‌ می‌کشد وقتی هنوز زنده‌ای....
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • بیا که چشم تو تا شرم و ناز دارد کس

    نپرسد از تو که این ماجرا چرا کردی

     

    ما دلمون برای روزهای نیومده هم تنگ میشه.

    پاسخ:
    ما با دلتنگی زاده شدیم اصلا....
  • هیـ ‌‌‌ـچ
  • هعی... دلم تنگ شد... :(

    پاسخ:
    ما همیشه دلتنگیم رفیق....

    هعییی

    پاسخ:
    :(

    بعید می‌دونم با وصال هم این حجم از دلتنگی‌هامون رفع بشه...

    پاسخ:
    یه دلتنگی‌هایی هست که غیرقابل رفع شدنه.
  • بانوچـه ⠀
  • دلتنگی لحظه‌ای دست از سرمون برنمیداره

    پاسخ:
    تا نکشه‌ دست بردار نیست انگار.

    هیچ چیز هم نمی‌تونه باعث بشه از بین بره این دلتنگی....

    پاسخ:
    آره متاسفانه:(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">